Portal o2.pl został niekwestionowanym liderem w corocznym rankingu Biur Reklamy, przeprowadzonym przez tygodnik „Media & Marketing Polska”.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników rankingu. Od zeszłego roku udało się nam poprawić te elementy, które były słabiej ocenione i osiągnęliśmy zamierzony cel w postaci pierwszego miejsca. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłym roku również nie zawieść naszych klientów” – skomentował Filip Hołowczyc Dyrektor Biura Reklamy.
Biuro zdobyło nie tylko najwyższą ogólną ocenę wśród biur reklamy internetowej, ale również było bezkonkurencyjne w kategorii elastyczności i dostosowaniu potrzeb klienta, w wysokim standardzie relacji z kontrahentem oraz umiejętnym doradzania i oferowaniu usług.
Respondenci przyznali także wysoką ocenę w kategorii „szybkiego i sprawnego reagowania na potrzeby klientów”. Z przeprowadzonego badania wyraźnie widać, że jakość usług oferowanych przez Biuro Reklamy portalu o2.pl stale wzrasta. o2.pl stanowi silną konkurencję dla innych portali.
Dynamiczny rozwój oraz kompleksowe i nowatorskie podejście do wymagań klientów to jedne z wielu założeń Działu Reklamy. Zatem nie bez przyczyny o2.pl zajęło pierwsze miejsce w rankingu M&M. Szybkie i sprawne reagowanie na potrzeby kontrahenta oraz traktowanie go w sposób indywidualny i elastyczny to zasady, którymi kieruje się portal o2.pl, za które zostało najwyżej ocenione.
„Media&Marketing Polska” corocznie publikuje raport „Biura Reklamy”. To pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialni za kontakty z mediami przyznają biurom reklamy noty w 5 kategoriach, m.in. szybkości i sprawności reagowania na potrzeby klienta, elastyczności i dostosowywania się do potrzeb klienta, dbałości o dobre relacje z klientami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.