O2.pl liderem wśród biur reklamy

Opublikowano: 3 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal o2.pl został niekwestionowanym liderem w corocznym rankingu Biur Reklamy, przeprowadzonym przez tygodnik „Media & Marketing Polska”.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników rankingu. Od zeszłego roku udało się nam poprawić te elementy, które były słabiej ocenione i osiągnęliśmy zamierzony cel w postaci pierwszego miejsca.  Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłym roku również nie zawieść naszych klientów” – skomentował Filip Hołowczyc Dyrektor Biura Reklamy.

Biuro zdobyło nie tylko najwyższą ogólną ocenę wśród biur reklamy internetowej, ale również było bezkonkurencyjne w kategorii elastyczności i dostosowaniu potrzeb klienta, w wysokim standardzie relacji z kontrahentem oraz umiejętnym doradzania i oferowaniu usług.

Respondenci przyznali także wysoką ocenę w kategorii „szybkiego i sprawnego reagowania na potrzeby klientów”. Z przeprowadzonego badania wyraźnie widać, że jakość usług oferowanych przez Biuro Reklamy portalu o2.pl stale wzrasta. o2.pl stanowi silną konkurencję dla innych portali.

Dynamiczny rozwój oraz kompleksowe i  nowatorskie podejście do wymagań klientów to jedne z wielu założeń Działu Reklamy. Zatem nie bez przyczyny o2.pl zajęło pierwsze miejsce w rankingu M&M. Szybkie i sprawne reagowanie na potrzeby kontrahenta oraz traktowanie go w sposób indywidualny i elastyczny to zasady, którymi kieruje się portal o2.pl, za które zostało najwyżej ocenione.

„Media&Marketing Polska” corocznie publikuje raport „Biura Reklamy”. To pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialni za kontakty z mediami przyznają biurom reklamy noty w 5 kategoriach, m.in. szybkości i sprawności reagowania na potrzeby klienta, elastyczności i dostosowywania się do potrzeb klienta, dbałości o dobre relacje z klientami.

Hanna LaskowskaO2.pl liderem wśród biur reklamy

Podziel się!

O autorze

hania