Anita Marczułajtis została Rzecznikiem Prasowym portalu internetowego o2.pl.
Anita Marczułajtis ma 27 lat, urodziła się i wychowała w Zakopanem, zimowej stolicy polskich Tatr. Studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim w instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej. Dyplom z zakresu PR uzyskała w podyplomowym studium PR przy Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW i Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W latach 1999-2001 pracowała jako redaktor naczelny magazynu Deska Snowboarding. Nieprzerwanie od 7 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku medialnego swojej siostry, snowboardzistki Jagny Kolasińskiej-Marczułajtis. Anita jest miedzy innymi Akademicką Wicemistrzynią Polski w narciarstwie alpejskim oraz Mistrzynią Polski Amatorów w snowboardzie.
W o2.pl Anita Marczułajtis będzie odpowiedzialna za za strategię Public Relations, dbając o wizerunek portalu i związanych z nim produktów.
„Anita kojarzona jest głównie ze snowboardem, sportem ludzi młodych, aktywnych, dla których internet jest głównym źródłem rozrywki i narzędziem pracy. Chcieliśmy, żeby właśine taka osoba była naszym ambasadorem w kontaktach z mediami” podkreśla Jacek Świderski, członek zarządu o2.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.