o2.pl rozbudowuje struktury Biura Reklamy

Nowym dyrektorem Biura Reklamy został Filip Hołowczyc. Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk.
Michał Brański, dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów.

Obecne zmiany zmierzają do usprawnienia biura reklamy, pełnej jego
profesjonalizacji. Filip przychodzi do nas z doświadczeniem w pracy z
dużymi klientami – mówi Michał Brański. Przejście Filipa Hołowczyca do
firmy poprzedziła rekrutacja dwóch nowych pracowników biura, tak aby w
chwili rozpoczęcia przez niego pracy miał on gotowy zespół.

W modelu działań o2.pl jest duży potencjał, który polega na tworzeniu
mocnych “wysp” w różnorodnych segmentach rynku, adresowanych do
szerokiego spektrum odbiorców – od młodzieżowego aż po dojrzałego i
wyrobionego czytelnika. Tym sposobem skuteczniej sprzedawać reklamę w
dobrze sprofilowanych serwisach – mówi Filip Hołowczyc. Spore nadzieje
wiążemy zarówno z nowymi serwisami społecznościowymi, jak Wrzuta.pl, jak
i z gałęzią “premium” serwisów – czyli LuxLux.pl, Snobka.pl i Pardon.pl.

Filip Hołowczyc od 2005 roku pracował na stanowisku Internet
Advertising Manager w ClickAd Sp. z o.o. i OMD Poland.

Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk. Pracę w portalu
rozpoczęła w 2003 na stanowisku Account Manager, następnie Senior
Account Manager.

www.o2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top