Nowym dyrektorem Biura Reklamy został Filip Hołowczyc. Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk.
Michał Brański, dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów.
Obecne zmiany zmierzają do usprawnienia biura reklamy, pełnej jego
profesjonalizacji. Filip przychodzi do nas z doświadczeniem w pracy z
dużymi klientami – mówi Michał Brański. Przejście Filipa Hołowczyca do
firmy poprzedziła rekrutacja dwóch nowych pracowników biura, tak aby w
chwili rozpoczęcia przez niego pracy miał on gotowy zespół.
W modelu działań o2.pl jest duży potencjał, który polega na tworzeniu
mocnych “wysp” w różnorodnych segmentach rynku, adresowanych do
szerokiego spektrum odbiorców – od młodzieżowego aż po dojrzałego i
wyrobionego czytelnika. Tym sposobem skuteczniej sprzedawać reklamę w
dobrze sprofilowanych serwisach – mówi Filip Hołowczyc. Spore nadzieje
wiążemy zarówno z nowymi serwisami społecznościowymi, jak Wrzuta.pl, jak
i z gałęzią “premium” serwisów – czyli LuxLux.pl, Snobka.pl i Pardon.pl.
Filip Hołowczyc od 2005 roku pracował na stanowisku Internet
Advertising Manager w ClickAd Sp. z o.o. i OMD Poland.
Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk. Pracę w portalu
rozpoczęła w 2003 na stanowisku Account Manager, następnie Senior
Account Manager.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.