Obiad za domenę

Opublikowano: 6 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

DomainMaker zawiązał koalicję z Polską Akcją Humanitarną w walce z głodem w polskich szkołach. W ramach akcji „Pajacyk” DomainMaker z każdej zarejestrowanej domeny ufunduje obiad dla potrzebujących dzieci.

Własna domena to pierwszy krok ku zaistnieniu w internecie. Teraz, dzięki firmie DomianMaker, rejesterując domenę, można również pomóc biednym dzieciakom.

– Dzieci w piątki na stołówkach przejadają się do bólu brzucha, żeby przetrzymać weekend. Zdarzają się omdlenia z głodu w trakcie zajęć. Niektóre dzieci zjadają tylko ziemniaki, a kotlety zanoszą rodzeństwu. To nie fikacja. To nie opis szkoły z Trzeciego Świata. Oto Polska właśnie. My nie chcemy takiej Polski! – tłumaczy intencje akcji Tomasz Gordon, rzecznik prasowy firmy DomainMaker.

Akcja „Obiad za domenę” rozpoczęła się 1 sierpnia i potrwa conajmniej trzy miesiące. Każda osoba lub firma rejestrująca domenę w ramach platformy DomainMaker (ponad 100 współpracujących z DM rejestratorów domen), ufunduje obiad dla potrzebujących dzieci. Ani klient finalny (osoba rejestrująca domenę) ani operator domeny (współpracujący z DomainMaker reseller) nie odczuje tego finansowo. DomainMaker pokryje samodzielnie cały koszt akcji.

DomainMaker jest hurtowym dostawcą rozwiązań w segmencie biznesu domen. Zajmuje się domenami internetowymi w skali makro.

http://www.domainmaker.pl

Sylwester KozakObiad za domenę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.