DomainMaker zawiązał koalicję z Polską Akcją Humanitarną w walce z głodem w polskich szkołach. W ramach akcji „Pajacyk” DomainMaker z każdej zarejestrowanej domeny ufunduje obiad dla potrzebujących dzieci.
Własna domena to pierwszy krok ku zaistnieniu w internecie. Teraz, dzięki firmie DomianMaker, rejesterując domenę, można również pomóc biednym dzieciakom.
– Dzieci w piątki na stołówkach przejadają się do bólu brzucha, żeby przetrzymać weekend. Zdarzają się omdlenia z głodu w trakcie zajęć. Niektóre dzieci zjadają tylko ziemniaki, a kotlety zanoszą rodzeństwu. To nie fikacja. To nie opis szkoły z Trzeciego Świata. Oto Polska właśnie. My nie chcemy takiej Polski! – tłumaczy intencje akcji Tomasz Gordon, rzecznik prasowy firmy DomainMaker.
Akcja „Obiad za domenę” rozpoczęła się 1 sierpnia i potrwa conajmniej trzy miesiące. Każda osoba lub firma rejestrująca domenę w ramach platformy DomainMaker (ponad 100 współpracujących z DM rejestratorów domen), ufunduje obiad dla potrzebujących dzieci. Ani klient finalny (osoba rejestrująca domenę) ani operator domeny (współpracujący z DomainMaker reseller) nie odczuje tego finansowo. DomainMaker pokryje samodzielnie cały koszt akcji.
DomainMaker jest hurtowym dostawcą rozwiązań w segmencie biznesu domen. Zajmuje się domenami internetowymi w skali makro.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.