Inotel SA – niezależny operator telekomunikacyjny specjalizujący się w oferowaniu telefonii VoIP – obniża od 1 czerwca ceny dla resellerów o 30 proc. Obniżka jest związana z przekroczeniem planów sprzedażowych i ma umożliwić jeszcze szybszy rozwój Inotel.
Wprowadzana obniżka dotyczy wyjściowej opłaty dla resellerów za konto SIP, która będzie wynosić 3,50 zł (wcześniej 4,99 zł). Dzięki temu, wszyscy resellerzy Inotela (ponad 60 dostawców Internetu i wirtualnych operatorów VoIP) będą także mogli obniżyć swoje ceny za połączenia telefoniczne realizowane w technologii VoIP. Obniżenie cen przez każdego z resellerów będzie jednak jego autonomiczną decyzją, jako że mają oni pełną niezależność, jeśli idzie o politykę cenową.
„Ta obniżka ma podziałać stymulująco na i tak bardzo dynamicznie rozwijający się rynek telefonii internetowej w Polsce. To z kolei powinno nam umożliwić jeszcze szybszy rozwój, który obecnie wynosi ok. 30 proc. na miesiąc pod względem ilości klientów i minut wydzwanianych na naszej platformie” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Inotel oficjalnie zadebiutował na rynku dokładnie rok temu, w maju 2005 roku. Od tego czasu operator zdobył pozycję lidera na rynku hurtowym VoIP, mając w nim ponad 50 proc. udział. Za pośrednictwem platformy Inotela, Polacy co miesiąc rozmawiają ok. 2,5 miliona minut. W zasięgu telefonii internetowej Inotela jest ponad 500 tys. mieszkań.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.