Inotel SA – niezależny operator telekomunikacyjny specjalizujący się w oferowaniu telefonii VoIP – obniża od 1 czerwca ceny dla resellerów o 30 proc. Obniżka jest związana z przekroczeniem planów sprzedażowych i ma umożliwić jeszcze szybszy rozwój Inotel.
Wprowadzana obniżka dotyczy wyjściowej opłaty dla resellerów za konto SIP, która będzie wynosić 3,50 zł (wcześniej 4,99 zł). Dzięki temu, wszyscy resellerzy Inotela (ponad 60 dostawców Internetu i wirtualnych operatorów VoIP) będą także mogli obniżyć swoje ceny za połączenia telefoniczne realizowane w technologii VoIP. Obniżenie cen przez każdego z resellerów będzie jednak jego autonomiczną decyzją, jako że mają oni pełną niezależność, jeśli idzie o politykę cenową.
„Ta obniżka ma podziałać stymulująco na i tak bardzo dynamicznie rozwijający się rynek telefonii internetowej w Polsce. To z kolei powinno nam umożliwić jeszcze szybszy rozwój, który obecnie wynosi ok. 30 proc. na miesiąc pod względem ilości klientów i minut wydzwanianych na naszej platformie” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Inotel oficjalnie zadebiutował na rynku dokładnie rok temu, w maju 2005 roku. Od tego czasu operator zdobył pozycję lidera na rynku hurtowym VoIP, mając w nim ponad 50 proc. udział. Za pośrednictwem platformy Inotela, Polacy co miesiąc rozmawiają ok. 2,5 miliona minut. W zasięgu telefonii internetowej Inotela jest ponad 500 tys. mieszkań.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.