Od isens nie dla idiotów

Opublikowano: 10 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna isens przygotowała nowy serwis internetowy dla Media Markt.

Serwis internetowy przygotowany przez agencję isens jest pierwszym projektem przygotowanym dla sieci Media Markt po wygraniu przez agencję przetargu na internetową obsługę tej firmy.

Treść serwisu podzielona jest na globalną (korporacyjną) i lokalną (przypisaną konkretnemu marketowi). Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z 31 marketów posiada swoją indywidualną stronę internetową. Wygodne, intuicyjne zarządzanie serwisem możliwe jest dzięki CMS z rozbudowanym systemem uprawnień. Treści globalne, dostępne dla wszystkich sklepów, zarządzane są z jednego miejsca, przez uprawnione do tego osoby, dzięki czemu aktualizacja treści serwisu przebiega sprawnie.

Na szczególną uwagę zasługuje nawigacja, która pozwala dotrzeć do każdej informacji umieszczonej w serwisie poprzez maksymalnie dwa kliknięcia. Udogodnieniem nowego serwisu jest także szybkość ładowania tekstów i grafiki.

Potencjalni klienci mogą skorzystać z przydatnej i prostej w obsłudze wyszukiwarki pozwalającej w łatwy sposób odnaleźć produkt według grupy (np. biuro), kategorii (np. sprzęt komputerowy), podkategorii (np. notebooki) i jego parametrów (np. rodzaj procesora, pojemność dysku, RAM, przekątna ekranu). W serwisie istnieje możliwość nie tylko wyszukiwania produktów, ale również porównywania ich ze sobą. Można się też dowiedzieć, które produkty w poszczególnych kategoriach cieszą się największą popularnością wśród klientów. Zapowiedzi pokazują natomiast jakie filmy, gry i płyty znajdą się w najbliższym czasie w sprzedaży w sklepach Media Markt.

Administratorom serwisu, system CMS umożliwia prostą zmianę bannerów na stronach poszczególnych marketów. Pozwala to na dostosowanie treści reklamowych do konkretnych, lokalnych akcji promocyjnych. O unikalności poszczególnych stron marketów świadczy zamieszczona lokalna gazetka promocyjna, galerie produktów oraz dokładne dane teleadresowe. Na każdej ze stron lokalnych wykorzystany został mechanizm geolokalizacji Google, odszukujący na mapie położenie wybranego marketu.

Serwis zawiera archiwum chętnie oglądanych przez internautów reklam telewizyjnych Media Markt. W zakładce „Gadżety” zebrane są wszystkie reklamy telewizyjne zrealizowane dla Media Markt od 2000 roku. Do przeglądania reklam służy specjalny odtwarzacz, gdzie poszczególne spoty są selekcjonowane chronologicznie według dat ich emisji.

Strona główna spełnia przede wszystkim funkcję reklamową, dlatego spory jej obszar został przeznaczony na bannery wspierające aktualne promocje. Ciekawym marketingowym rozwiązaniem jest zastosowanie personalizacji neswletterów, które są dostosowane do wieku użytkowników: poniżej 15 lat, 15 – 25 lat, 25 – 40 i powyżej 40 lat.

Hanna LaskowskaOd isens nie dla idiotów

Podziel się!

O autorze

hania