Po trudnym, trzymiesięcznym okresie funkcjonowania CR Media Consulting (CRMC) pod nadzorem sądowym, 14 czerwca 2010 r. zostały odblokowane konta bankowe spółki. Umożliwi to CRMC rozpoczęcie kolejnego etapu prac w obszarze realizacji układu z wierzycielami oraz kontynuacji współpracy z kontrahentami.
Na koncie spółki CRMC są dziś środki finansowe pozyskane w I kwartale br., które dają nam podstawę do konkretnych rozmów z wydawcami i domami mediowymi. Spodziewamy się dalszego spływu należności do spółki – mówi Michał Dzienisz, Prezes Zarządu CR Media Consulting SA.
W obliczu trudnej sytuacji finansowej spowodowanej głównie spowolnieniem gospodarczym, którego skutkiem było załamaniem się rynku reklamy, w dniu 19 lutego 2010 roku spółka CRMC złożyła do sądu wniosek o upadłość z możliwością zawarcia układu.
17 marca Sąd zadecydował o możliwości zawarcia przez spółkę układu z wierzycielami opierając się na zaproponowanym przez CRMC planie spłaty należności dla wszystkich wierzycieli. Od połowy marca do 14 czerwca 2010 r. spółka CR Media Consulting funkcjonowała w bardzo trudnych warunkach, będąc ograniczona w swoich działaniach postanowieniami komorniczymi.
Obecnie spółka jest nie tylko gotowa do dalszych działań ukierunkowanych na realizację układu z wierzycielami, ale także na kontynuację działalności operacyjnej i odnowienie stosunków z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Naszym nadrzędnym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której działalność operacyjna CRMC pozwoli w pełni zrealizować układ z wierzycielami. Jesteśmy obecnie na etapie intensywnych negocjacji z wybranymi partnerami, koncentrując się głównie na mediach radiowych i internetowych. Aby zapewnić atrakcyjne warunki kooperacji naszym partnerom jesteśmy w stanie zaproponować nawet 100% przedpłaty. Bardzo liczę na to, że uda nam się poprawić sytuację CR Media Consulting. Niewątpliwie, wiadomość o odblokowaniu kont bankowych oraz wpływ środków finansowych utwierdza naszą determinację i motywację do dalszej pracy nad rozwojem spółki – dodaje Michał Dzienisz.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.