Wraz z początkiem 2010 roku biuro reklamy Axel Springer Polska proponuje nowe sposoby sprzedaży powierzchni reklamowej. Wydawca wprowadza nowe produkty zasięgowe i rozszerza dotychczasową ofertę. Od 4 stycznia obowiązuje także nowy cennik.
Biuro reklamy Axel Springer Polska od stycznia oferuje klientom nowy produkt o nazwie Presspack. To propozycja kampanii reklamowych w dziennikach i magazynach wydawcy, spakietowanych w taki sposób, aby osiągnąć maksymalny zasięg w grupie celowej 16-49. Biuro reklamy oferuje dwa warianty zasięgowego pakietu – tygodniowy Presspack 1.0 i dwutygodniowy Presspack 2.0. Ponadto rozszerzona została oferta GRPower. Wydawca wprowadził możliwość umieszczania reklam na stronach Premium swoich tytułów (strony 3-9).
Rozbudowano również ofertę reklamową czwartkowego magazynu Fakt TV. Do powierzchni reklamowej w magazynie biuro reklamy dodało emisję kampanii w serwisie www.eFakt.pl/programtv. Podobne rozwiązania proponuje piątkowy magazyn Faktu – „Gwiazdy„. Kampania reklamowa w „Gwiazdach” sprzedawana jest wraz z pakietem reklamy internetowej w kobiecych serwisach internetowych Axel Springer Polska – oFeminin.pl, newsweek.pl/kobieta, wspodnicy.pl, koktail24.pl oraz eFakt.pl/kobieta.
Biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza także zmodyfikowany cennik ogłoszeń reklamowych. Nowy, bardziej przejrzysty cennik podzielono na dwie części – dla wydań ogólnopolskich i dla wydań regionalnych. Zmiany w cenniku obowiązują od 4 stycznia 2010 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.