Oferta biura reklamy Axel Springer na 2010 rok

Opublikowano: 28 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Wraz z początkiem 2010 roku biuro reklamy Axel Springer Polska proponuje nowe sposoby sprzedaży powierzchni reklamowej. Wydawca wprowadza nowe produkty zasięgowe i rozszerza dotychczasową ofertę. Od 4 stycznia obowiązuje także nowy cennik.

Biuro reklamy Axel Springer Polska od stycznia oferuje klientom nowy produkt o nazwie Presspack. To propozycja kampanii reklamowych w dziennikach i magazynach wydawcy, spakietowanych w taki sposób, aby osiągnąć maksymalny zasięg w grupie celowej 16-49. Biuro reklamy oferuje dwa warianty zasięgowego pakietu – tygodniowy Presspack 1.0 i dwutygodniowy Presspack 2.0. Ponadto rozszerzona została oferta GRPower. Wydawca wprowadził możliwość umieszczania reklam na stronach Premium swoich tytułów (strony 3-9).

Rozbudowano również ofertę reklamową czwartkowego magazynu Fakt TV. Do powierzchni reklamowej w magazynie biuro reklamy dodało emisję kampanii w serwisie www.eFakt.pl/programtv. Podobne rozwiązania proponuje piątkowy magazyn Faktu – „Gwiazdy„. Kampania reklamowa w „Gwiazdach” sprzedawana jest wraz z pakietem reklamy internetowej w kobiecych serwisach internetowych Axel Springer Polska – oFeminin.pl, newsweek.pl/kobieta, wspodnicy.pl, koktail24.pl oraz eFakt.pl/kobieta.

Biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza także zmodyfikowany cennik ogłoszeń reklamowych. Nowy, bardziej przejrzysty cennik podzielono na dwie części – dla wydań ogólnopolskich i dla wydań regionalnych. Zmiany w cenniku obowiązują od 4 stycznia 2010 roku.

Tomasz UchańskiOferta biura reklamy Axel Springer na 2010 rok

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski