Oferta Logotec i Microsoft dla administracji

Opublikowano: 21 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firmy Microsoft i Logotec Engineering poinformowały
o wspólnym projekcie, który odpowiada na potrzeby urzędów administracji publicznej i umożliwia rozwiązanie problemów ze spełnieniem wymagań ustawowych jakie na administrację samorządową narzuciła Ustawa o dostępie do informacji publicznej.

Proponowane przez Microsoft i Logotec rozwiązanie umożliwia wypełnienie obowiązków administracji publicznej wynikających z Ustawy o dostępie do informacji publicznej, która od 1 stycznia 2004 nakłada na samorządy lokalne obowiązek udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) m.in. informacji o stanie załatwianych spraw oraz kolejności ich załatwiania.

Wspólna oferta, którą jest System Zarządzania Dokumentami i Prowadzenia Spraw Logotec DDM9000 Web Edition zintegrowany z Microsoft BizTalk Server, umożliwia wypełnienie tych obowiązków. Co więcej pozwala na zachowanie obecnie posiadanego przez urzędy oprogramowania.

Aby spełnić wymagania Ustawy każda gmina musiałaby posiadać zintegrowany system zarządzania urzędem wraz z systemem obiegu dokumentów i prowadzenia spraw. Nasza propozycja umożliwia zebranie informacji związanych z kontrolą przepływu dokumentów
i załatwianiem spraw z całego urzędu wykorzystując do tego posiadane już rozwiązania. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów ponoszonych przez administrację. – powiedział Henryk Klimek, Wiceprezes Zarządu Logotec Engineering.

Wspólna oferta ma znacznie ułatwić wypełnienie przez jednostki samorządu terytorialnego zobowiązań opisanych ustawą o dostępie do informacji publicznej, dodatkowo dając możliwości wykorzystania posiadanego oprogramowania – powiedziała Urszula Ptak – Małysiak, Local Government Group Manager w Microsoft.

http://www.logotec.pl

Sylwester KozakOferta Logotec i Microsoft dla administracji

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.