Oferta Logotec i Microsoft dla administracji

Firmy Microsoft i Logotec Engineering poinformowały
o wspólnym projekcie, który odpowiada na potrzeby urzędów administracji publicznej i umożliwia rozwiązanie problemów ze spełnieniem wymagań ustawowych jakie na administrację samorządową narzuciła Ustawa o dostępie do informacji publicznej.

Proponowane przez Microsoft i Logotec rozwiązanie umożliwia wypełnienie obowiązków administracji publicznej wynikających z Ustawy o dostępie do informacji publicznej, która od 1 stycznia 2004 nakłada na samorządy lokalne obowiązek udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) m.in. informacji o stanie załatwianych spraw oraz kolejności ich załatwiania.

Wspólna oferta, którą jest System Zarządzania Dokumentami i Prowadzenia Spraw Logotec DDM9000 Web Edition zintegrowany z Microsoft BizTalk Server, umożliwia wypełnienie tych obowiązków. Co więcej pozwala na zachowanie obecnie posiadanego przez urzędy oprogramowania.

Aby spełnić wymagania Ustawy każda gmina musiałaby posiadać zintegrowany system zarządzania urzędem wraz z systemem obiegu dokumentów i prowadzenia spraw. Nasza propozycja umożliwia zebranie informacji związanych z kontrolą przepływu dokumentów
i załatwianiem spraw z całego urzędu wykorzystując do tego posiadane już rozwiązania. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów ponoszonych przez administrację. – powiedział Henryk Klimek, Wiceprezes Zarządu Logotec Engineering.

Wspólna oferta ma znacznie ułatwić wypełnienie przez jednostki samorządu terytorialnego zobowiązań opisanych ustawą o dostępie do informacji publicznej, dodatkowo dając możliwości wykorzystania posiadanego oprogramowania – powiedziała Urszula Ptak – Małysiak, Local Government Group Manager w Microsoft.

http://www.logotec.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry