Nokaut.pl – wicelider wśród porównywarek cen w internecie w Polsce – rozpoczął współpracę z Merlin.pl, jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych.
Miłośnicy książek, multimediów oraz sprzętu fotograficznego, RTV i AGD mogą – za pośrednictwem Nokaut.pl – bez wychodzenia z domu i w jednym miejscu porównać niemal 3 mln ofert sklepów internetowych.
„Obecność w porównywarkach cen jest jednym z najlepszych i najbardziej efektywnych kosztowo sposobów dotarcia do klientów z informacją o sprzedawanych produktach. Zamieszczenie oferty w porównywarce internetowej ma realne przełożenie na obroty sklepu – w tym przypadku pozyskiwanie klientów odbywa się przy relatywnie niewielkich opłatach miesięcznych. Sklepy doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie niesie za sobą obecność w przeglądarkach. Niezależnie od wielkości asortymentu, obrotów czy doświadczenia w e-commerce, współpraca z Nokaut.pl po prostu się opłaca. Dowodem tego jest nasza współpraca z największymi podmiotami e-handlu, dlatego cieszymy się mogąc powitać Merlin.pl w gronie naszych Klientów” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A., właściciela Nokaut.pl.
Merlin.pl oferuje ponad 200 tysięcy produktów, w tym: książki, muzykę, filmy, zabawki, kosmetyki, odzież, artykuły sportowe, multimedia, elektronikę oraz sprzęt fotograficzny. Sklep ma już milion zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysięcy realizowanych zamówień miesięcznie.
„Współpraca z Nokaut.pl jest doskonałym sposobem dotarcia do e-klientów. Porównywarki cen cieszą się dużym uznaniem wśród internautów, a Nokaut.pl jest jednym z najpopularniejszych w Polsce serwisów tego rodzaju. Mamy nadzieję, że – prezentacja oferty produktowej w miejscu, które odwiedza miesięcznie niemal 3 mln użytkowników – przyczyni się do wzrostu zainteresowania produktami z naszego sklepu” – dodaje Anna Bogdańska, Prezes Merlin.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.