„… bo w Kupie siła ” Pod takim hasłem rusza projekt młodych, wrocławskich przedsiębiorców związany z ogłoszeniami pracy – Mrovisko.pl.
Projekt ma się pod każdym względem różnić od serwisów istniejących na internetowym rynku pracy. Mrovisko.pl to platforma, pozwalająca użytkownikowi przeszukiwać wszystkie serwisy ogłoszeń pracy w Polsce i otrzymywać powiadomienia o nowych wakatach prosto na Gadu-Gadu.
„Mrovisko.pl to również platforma, która pozwoli pracodawcy opublikować ogłoszenie na wielu serwisach www, blogach, forach i sklepach pokatalogowanych tematycznie. Dzięki czemu płacąc wyłącznie za realne odsłony ogłoszenia, pracodawca pojawia się w miejscach, gdzie przebywa potencjalna grupa ludzi zainteresowanych pracą. W odróżnieniu od ofert aktualnych liderów rynku ogłoszeń, Pracodawca wie za co płaci.” opowiada Maciej Białek – pomysłodawca Mroviska.
Schemat działania Mrovisko.pl jest podobny do Google Adsense. Pracodawcy dodają ogłoszenie i wybierają kategorie serwisów www, na których chcą je opublikować, płacąc maksymalnie 1 zł za odsłonę dodanej oferty.
Wydawcy, czyli Ci co udostepniają swoje strony www do publikacji ogłoszeń pracodawców, dostają 50 % z każdej odsłony ogłoszenia. Pracodawca płaci wyłącznie za efekt, docierając przy tym do idealnie określonej grupy potencjalnych pracowników, a Wydawca dostaje proste narzędzie z ofertami pracy. Twórcy Mroviska szacują, że do końca roku zgromadzą 1000 wydawców.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.