Oficjalne otwarcie internetowej sieci franchisingowej

Opublikowano: 21 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po kilkumiesięcznym działaniu wersji beta, uruchomiona została finalna wersja serwisu nextranet.pl, na którym można dołączyć do internetowej sieci franchisingowej. Nextranet już teraz skupia ok. 9 tysięcy sklepów on-line. Wraz z oficjalnym uruchomieniem, sprzedawcy otrzymali zmodyfikowany panel zarządzania własnymi sklepami.
Nextranet jest innowacyjnym systemem franchisingu internetowego. Każdy użytkownik sieci może bezpłatnie w kilka minut założyć własny sklep internetowy z wybranym produktami cyfrowymi. Do wyboru ma obecnie ponad 1 300 tytułów e-prasy, e-książek i książek audio (w formatach PDF, Zinio, mp3), a liczba ta rośnie. Firma NetPress zapewnia młodym przedsiębiorcom pełne wsparcie marketingowe, obsługę płatności, helpdesk oraz dostarcza narzędzia do zarządzania sklepem.

Sprzedawca samodzielnie decyduje, jakie produkty chce promować oraz kształtuje wygląd sklepu. Wszystkie serwisy w obrębie sieci mają elementy wspólnej identyfikacji wizualnej. Spoiwem jest klub lojalnościowy Nexpresso, dzięki któremu klienci poszczególnych sklepów mogą korzystać z tych samych przywilejów w każdym z nich.

– Wielu naszych partnerów to osoby młode, które stawiają pierwsze kroki w e-biznesie. Dostrzegamy w nich ogromny potencjał energii i chęci działania – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital, właściciela sieci Nextranet. – Wciąż pytamy użytkowników Nextranetu o ich potrzeby i dzięki temu wspólnie tworzymy system, który rozwija się wraz z zaangażowaniem i rosnącymi potrzebami jego użytkowników. Ta ciągła interakcja dopinguje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy – dodaje.

Twórcy Nextranetu chcąc dodatkowo zmotywować najaktywniejszych członków sieci, rozpoczęły stały konkurs na wzorowy sklep. Do wygrania są odtwarzacze mp3, e-publikacje pomagające w prowadzeniu własnego e-biznesu, a posiadacz wzorowego sklepu roku otrzyma w nagrodę laptopa renomowanej firmy. Jurorami są przedstawiciele zarządu oraz działu marketingu NetPress Digital.

– Jednym z naszych założeń, przy tworzeniu sieci Nextranet, było umożliwienie rozpoczęcia własnej działalności biznesowej osobom, które normalnie, najczęściej nie ze swojej winy, miałyby z tym bardzo duże trudności. Pokazujemy możliwości, jakie daje Internet w tym kontekście i zachęcamy do bycia aktywnym – mówi Artur Ziółkowski, manager Nextranetu.

Dawid ZarazińskiOficjalne otwarcie internetowej sieci franchisingowej

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.