Ogarnąć kosmos: darmowy e-book o marketingu

Opublikowano: 27 maja 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Czy da się ogarnąć kosmos? Takie pytanie postawił sobie Marcin Gieracz, autor najnowszej e–publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii. cz. I”. Można ją u nas przeczytać za darmo!

Publikacja skierowana jest do wszystkich, dla których odkrywanie zawiłości marketingowych to wyzwanie, a budowanie strategii – to wciąż aktualizujący się proces tworzenia, na który wpływ mają zmieniające się nieustannie czynniki zewnętrzne rynku.

Autor przekonuje, że wszyscy, którym wydaje się, że można „ogarnąć kosmos” – są w błędzie, bo marketing to niekończące się pasmo sukcesów i porażek – wzlotów i upadków ludzi i przedsiębiorstw.

Marketing w dzisiejszych czasach to cały świat widziany oczami klienta. Sprzedaż to już nie transakcja „win-win”. To skomplikowany proces budowania relacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi i odwrotnie. Strategia to jedynie próba okiełznania czegoś, co przecież jest nieprzewidywalne i niemożliwe do przewidzenia. To ledwie przesłanki zbudowane na niepowtarzalnej historii – przekonuje Marcin Gieracz

Zapraszamy do lektury – zbioru wielu autorskich przemyśleń bazujących na 15-letnim doświadczeniu autora oraz ponad 2,5 tys. zrealizowanych godzin szkoleniowych dla zarządów kilkudziesięciu małych, średnich i największych firm.

E-booka można pobrać bezpłatnie z tego adresu: link.

Dawid ZarazińskiOgarnąć kosmos: darmowy e-book o marketingu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.