Czy da się ogarnąć kosmos? Takie pytanie postawił sobie Marcin Gieracz, autor najnowszej e–publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii. cz. I”. Można ją u nas przeczytać za darmo!
Publikacja skierowana jest do wszystkich, dla których odkrywanie zawiłości marketingowych to wyzwanie, a budowanie strategii – to wciąż aktualizujący się proces tworzenia, na który wpływ mają zmieniające się nieustannie czynniki zewnętrzne rynku.
Autor przekonuje, że wszyscy, którym wydaje się, że można „ogarnąć kosmos” – są w błędzie, bo marketing to niekończące się pasmo sukcesów i porażek – wzlotów i upadków ludzi i przedsiębiorstw.
Marketing w dzisiejszych czasach to cały świat widziany oczami klienta. Sprzedaż to już nie transakcja „win-win”. To skomplikowany proces budowania relacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi i odwrotnie. Strategia to jedynie próba okiełznania czegoś, co przecież jest nieprzewidywalne i niemożliwe do przewidzenia. To ledwie przesłanki zbudowane na niepowtarzalnej historii – przekonuje Marcin Gieracz
Zapraszamy do lektury – zbioru wielu autorskich przemyśleń bazujących na 15-letnim doświadczeniu autora oraz ponad 2,5 tys. zrealizowanych godzin szkoleniowych dla zarządów kilkudziesięciu małych, średnich i największych firm.
E-booka można pobrać bezpłatnie z tego adresu: link.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.