Niespełna rok po wydaniu części pierwszej, ukazała się druga część e-publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”, której autorem jest Marcin Gieracz, CEO i główny strateg w agencji Rubikom. Książkę przeczytać można u nas za darmo!
Polskim firmom nadal brakuje myślenia strategicznego. Wynika to w dużej mierze z tego, że menadżerowie boją się zmian i zwyczajnie brakuje im czasu na strategię. Tymczasem ważne decyzje podejmowane są każdego dnia – przekonuje Marcin Gieracz.
Refleksje oraz konkretne wskazówki, bazujące na niemal 20-letnim doświadczeniu zawodowym autor umieścił w drugiej części e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Publikacja jest zbiorem artykułów o marketingu i strategii, które powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm.
Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach – zachęca autor.
Dodajmy, że agencja agencja strategiczna Rubikom Strategy Consultants obchodzi w tym roku swoje 10-lecie funkcjonowania.
Zainteresowanych lekturą zapraszamy do pobrania publikacji. Znaleźć ją można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.