Niespełna rok po wydaniu części pierwszej, ukazała się druga część e-publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”, której autorem jest Marcin Gieracz, CEO i główny strateg w agencji Rubikom. Książkę przeczytać można u nas za darmo!
Polskim firmom nadal brakuje myślenia strategicznego. Wynika to w dużej mierze z tego, że menadżerowie boją się zmian i zwyczajnie brakuje im czasu na strategię. Tymczasem ważne decyzje podejmowane są każdego dnia – przekonuje Marcin Gieracz.
Refleksje oraz konkretne wskazówki, bazujące na niemal 20-letnim doświadczeniu zawodowym autor umieścił w drugiej części e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Publikacja jest zbiorem artykułów o marketingu i strategii, które powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm.
Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach – zachęca autor.
Dodajmy, że agencja agencja strategiczna Rubikom Strategy Consultants obchodzi w tym roku swoje 10-lecie funkcjonowania.
Zainteresowanych lekturą zapraszamy do pobrania publikacji. Znaleźć ją można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!