Boksy promujące wybrane produkty z porównywarki cenowej Okazje.info pojawią się na kolejnych serwisach Gazeta.pl.
Okazje.info w pełni spełniają oczekiwania, które mamy w zakresie dostarczenia naszym użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu współpracy – powiedział Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory.
Rozszerzenie obszaru wspólnych działań na nowe serwisy – między innymi Sport.pl, Kobieta.gazeta.pl, Plotek.pl czy Technologie.gazeta.pl – to kolejny, ale nie ostatni etap w wymianie doświadczenia pomiędzy naszymi firmami. W niedalekiej przyszłości nie wykluczamy podjęcia nowych, wspólnych inicjatyw w obrębie branży e-commerce, choć nie tylko – dodał Marcin Ryske, Brand Manager Okazje.info.
Obecnie z usług Okazje.info korzysta ponad 2 000 sklepów.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!