One-2-One S.A. wspólnie z funduszem MCI Management wspiera rozwój portalu społecznościowego streemo.pl. Spółka Streemo jest częścią grupy kapitałowej Digital Avenue, której inwestorem strategicznym jest MCI. One-2-One posiada 25% udziałów w serwisie, które nabył wraz z transakcją przejęcia spółki Comtica.
Streemo jest przedsięwzięciem realizowanym wspólnie z funduszem MCI Managment oraz dwoma osobami zaangażowanymi w zarządzanie spółką.
Realizując ten projekt każdy z udziałowców wnosi unikatowe umiejętności: One-2-One doświadczenie w zakresie projektów internetowych i mobilnych, a MCI Managment umiejętności z zakresu zarządzania inwestycjami na etapie start-up. Bardzo duże znaczenie ma także zaangażowanie managementu streemo, który na pewno będzie utożsamiał się z sukcesem przedsięwzięcia. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Serwis streemo.pl został w całości przygotowany przez Comtikę: od stworzenia mapy serwisu i doradztwa w zakresie jego funkcjonalności, przez dostarczenie odpowiednich technologii, aż do zapewnienia oprawy graficznej. Serwis pozwala użytkownikom tworzyć własne profile, zakładać grupy tematyczne, wgrywać pliki audio i wideo, przeglądać zasoby multimedialne oraz prowadzić blogi. Streemo.pl wykorzystuje autorskie rozwiązania do zarządzania treścią w kanale internetowym oraz system konwersji plików Comtica Content Platform for Digital Media do formatu flash.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.