Firma One-2-One realizuje projekt SMSowy „Gorąca Jedenastka” dla sieci Radia Eska. Ma on wyłonić spośród słuchaczy stacji, polskiego przedstawiciela na Mistrzostwa Europy 2004 w Portugalii. Akcja prowadzona będzie na antenie 22 stacji Radia Eska w całej Polsce. Rozpocznie się 31 maja i potrwa do 18 czerwca.
Słuchacze Radia Eska, aby wziąć udział w konkursie, będą mogli nadsyłać SMSowe zgłoszenia. Codziennie przez 11 dni, pomiędzy 4 a 18 czerwca, spośród biorących udział wyłaniani będą reprezentanci „Gorącej Jedenastki”. Rywalizacja ma charakter typowo sportowy. Eliminacja polegać będzie na wybraniu poprawnych twierdzeń związanych z tematyką EURO 2004. W finale zawodnicy rozegrają rzuty karne odpowiadając na pięć pytań dotyczących piłki nożnej.
Zwycięzca wyjedzie na Mistrzostwa Europy 2004 do Lizbony. Pozostałym finalistom konkursu zostanie wręczona „superkanapa”, by przed telewizorem mogli wygodnie śledzić relacje sportowe z Portugalii.
Celem kampanii jest promocja Radia Eska – inicjatora pomysłu. Sponsorem kampanii oraz fundatorem nagród jest Coca- Cola. Firma One- 2- One realizuje całość zagadnień mobilnych związanych z projektem.
Zintegrowane usługi dodane w telefonii komórkowej oraz narzędzia mobilne oferowane przez One-2-One są powszechnie wykorzystywane przez media. Sieć Radia Eska korzysta z platformy „Radio One X 2.0”- zestawu rozwiązań dla stacji radiowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.