One-2-One, kreator nowych kanałów komunikacji w oparciu o technologie komórkowe, otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy „Gorąca Setka”. Praca została wyróżniona w kategoriach „Innowacje” oraz „Marketing Bezpośredniej Reakcji”.
„Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasz projekt. SMS umożliwia nie tylko jednokierunkową komunikację pomiędzy słuchaczami a stacjami . Jest to narzędzie, które pozwala identyfikować poszczególnych słuchaczy, ich aktywność i zainteresowania. W zamian za zaangażowanie w tworzenie audycji, radio każdemu ze słuchaczy może zaproponować SMSem coś unikatowego, odpowiadającego jego gustom” – powiedział Tomasz Długiewicz, z One-2-One.
Istota projektu polegała na tym, że zamówienie dzwonka odbywało się przez wysłanie krótkiego hasła w trakcie trwania słuchanego utworu bez konieczności podawania jego tytułu lub wykonawcy. Jury konkursu w projekcie One-2-One doceniło fakt, że był to pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z pierwszych na świecie. W skład jury konkursu weszli znani przedstawiciele marketingu bezpośredniego. Wśród nich m.in. Piotr Badowski – prezes Euro RSCG Dialog, Tomasz Grzybowski dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału TequilaBTL Group i Sławomir Stępniewski – prezes HYPERmedia.
W tym roku konkurs Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”zorganizowano po raz dwunasty. Jego celem jest promocja innowacyjnych oraz efektywnych marketingowo projektów. W tegorocznej edycji, prace można było zgłaszać w dwunastu kategoriach.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.