One-2-One S.A. podpisał umowę z TV4 i został współproducentem programu Teleszau, który będzie emitowany na antenie od 26 września do 17 grudnia. Spółka opublikowała wyniki za pierwsze półrocze.
Program Teleszau oparty jest na mechanizmie SMS-owej zabawy aukcyjnej. Na widzów, którzy złożą najniższą i niepowtarzalną ofertę na licytowane przedmioty czekają między innymi samochody i nowoczesny sprzęt elektroniczny. Licytacja zaczyna się od 0,00 zł – uczestnicy mają więc szansę aby za symboliczną kwotę zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy wysłać SMSa ze specjalnym kodem i podać najniższą niepowtarzalną kwotę, czyli niewskazaną do tej pory przez żadnego z uczestników.
Koncepcyjnie jest to pomysł One-2-One, spółka zajmuje się także obsługą technologiczną i prawną konkursu. Ważną kwestią jest to, że zostaliśmy współproducentem tego programu. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Spółka One-2-One S.A. opublikowała także wyniki półroczne i podtrzymała prognozę roczną.
Liczba planowanych projektów jest tak wysoka, że zastanawialiśmy się nawet nad podwyższeniem prognoz. Podpisanie umowy z TV4 jest na pewno jednym z elementów, który będzie miał pozytywny wpływ na wyniki spółki.- dodaje Tomasz Długiewicz
W 2005 roku przychody grupy One-2-One wzrosły o 107 proc. do 9,2 mln zł. Firma wypracowała 985 tys. zł zysku EBITDA oraz 558 tys. zł zysku netto wobec, odpowiednio: 234 tys. zł i 221 tys. zł rok wcześniej.
www.one-2-one.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.