One-2-One S.A. przejął spółkę Advanced Telecom Services (ATS) – czeskiego lidera w zakresie rozwiązań mobilnych. Transakcja o wartości 4 mln 450 tys USD wiąże się z realizacją planów ekspansji na rynki państw Europy Środkowo-Wschodniej.
Spółka działa na rynku od 1997 roku i od samego początku jest rentowna. ATS ma dominującą pozycję w zakresie rozwiązań mobilnych na czeskim rynku. Posiada silną pozycję zarówno w segmencie dystrybucji tzw. contentu mobilnego (dzwonki, gry, tapety, aplikacje na telefon komórkowy) oraz marketingu mobilnego.
Podobnie jak One-2-One, ATS ma mocną pozycję we współpracy z mediami zarówno drukowanymi, jak i stacjami telewizyjnymi. Do klientów ATS należą wydawnictwa: Ringier, Sanoma, Axel Springer, Passauer Neue Presse oraz stacje telewizyjne: Ocko, MTV i Ceske Televize. W portfolio ATS znajdują się też znane marki, czego przykładem mogą być: Tesco, Coca-Cola, Audi, Nokia czy Ester Lauder oraz operatorzy komórkowi: O2, T-Mobile, Vodafone.
Przejęcie ATS jest ważnym krokiem w kierunku stworzenia regionalnej środkowoeuropejskiej grupy specjalizującej się w usługach mobilnych. Spółka ma dominującą pozycję na rynku czeskim i naturalnym obszarem ekspansji jest dla ATS rynek słowacki. Przejęcie to wzmocni naszą pozycję w Europie Centralnej, w której zamierzamy osiągnąć dominującą pozycję w segmencie dodanych usług mobilnych. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One.
Przychody spółki ATS w 2006 roku wyniosły (w tys. PLN) 19 093, EBITDA 769, EBIT 683, a zysk netto 473. Prognozy spółki zakładają stopniowy stabilny wzrost przychodów oraz ponad dwukrotny wzrost zysku jeszcze w tym roku.
Obecny prezes ATS Pan Michał Horak planowane jest powołanie na wiceprezesa zarządu One-2-One, który będzie odpowiedzialny za rozwój ATS oraz ekspansję Grupy w Europie Centralnej.
Strategia rozwoju ATS zakłada poszerzenie oferty do zakresu oferowanego przez One-2-One Media Solutions oraz ekspansję na rynek słowacki. Wartością dodaną transakcji będzie także możliwość wykorzystania contentu oferowanego przez ATS przez spółki tworzące polską część grupy kapitałowej One-2-One.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.