One-2-One S.A. – lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego zadebiutował dzisiaj na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od dziś na GPW notowanych jest 1 mln 300 tys. Praw Do Akcji One-2-One S.A.
Kapitał pozyskany z giełdy spółka przeznaczy na stworzenie grupy zajmującej się mobile marketingiem w Europie Środkowo Wschodniej oraz realizację przejęć konsolidacyjnych na rynku polskim. Fundusze przeznaczone zostaną także na prace nad projektami związanymi z Mobilnym Podpisem Elektronicznym oraz realizację wewnętrznych projektów technologicznych. Zwiększony zostanie także kapitał obrotowy spółki.
Intensywnie przygotowujemy się do realizacji celów emisyjnych – sądzę, że już w najbliższym czasie inwestorzy, będę mogli obserwować efekty tych działań. Jeszcze w tym roku chcemy zrealizować przynajmniej jedną akwizycję zagraniczną, firmy o modelu biznesowym podobnym do One-2-One. Przygotowujemy się też do realizacji wewnętrznych projektów technologicznych – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Spółka oferowała 1 milion 300 tys. akcji po cenie 10 zł – inwestorzy chcieli kupić ponad 37 milionów akcji. Redukcje dla inwestorów, którzy zapisali się na akcje w trakcie book-buildingu (tworzenia księgi popytu) sięgnęły 96,15 %, natomiast dla inwestorów, którzy nie skorzystali z book-buildingu aż 98,07%). Zapisy przyjmowane były przez dom maklerski IDM S.A.
W 2005 roku przychody grupy One-2-One wzrosły o 107 proc. do 9,2 mln zł. Firma wypracowała 985 tys. zł zysku EBITDA oraz 558 tys. zł zysku netto wobec, odpowiednio: 234 tys. zł i 221 tys. zł rok wcześniej. Na 2006 rok zakładany jest wzrost przychodów do 17,6 mln zł przychodów a zysku EBITDA do 2,048 mln zł, co powinno przełożyć się na około 1,5 mln zł zysku netto.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!