Czytasz recenzję książki, filmu, płyty, rekomendację kosmetyków. Jeśli zechcesz kupić te produkty dzięki OneStep, możesz to zrobić SMS’em.
Od września rusza usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów. Nowa usługa to w praktyce nowy kanał dystrybucji produktów, takich jak książki, filmy, muzyka czy kosmetyki. Dla prasy to szansa na nowe źródło przychodów i interakcję z czytelnikiem, a wydawcy w łatwy sposób zamienią recenzję i reklamy na sprzedaż.
Usługa OneStep ma za zadanie konwertować impulsy sprzedażowe, powstające w momencie czytania recenzji lub oglądania reklamy, na sprzedaż. Odbiorca impulsu przy pomocy komórki – którą zawsze ma przy sobie – może dokonać zakupu w niecałe 40 sekund.
Jak działa OneStep? Czytasz recenzję, chcesz kupić opisany produkt. Wysyłasz SMS’a z kodem publikowanym przy recenzji na numer OneStep – 70500 (0,61 zł z VAT). Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, konsultant OneStep oddzwania do Ciebie, aby podczas dwuminutowej rozmowy zarejestrować Twoje dane, adres dostawy i potwierdzić zamówienie. Przy każdym kolejnym zamówieniu OneStep odsyła SMS’a z nazwą produktu i jego ceną. Poprawność zamówienia potwierdzasz SMS’em. Koszt dostawy to 7 zł, a jeśli zamówisz dwa lub więcej produktów (książki, płyty, kosmetyki w dowolnej konfiguracji) dostawa jest bezpłatna. Jest to możliwe, ponieważ OneStep subsydiuje koszty dostawy.
Technologia OneStep jest chroniona amerykańskim prawem patentowym, ale jest to nasza rodzima innowacja, wymyślona przez młodych Polaków i wdrożona w Polsce.
www.one-step.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.