Onet.pl najczęściej cytowanym medium internetowym

Opublikowano: 28 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Z raportów Instytutu Monitorowania Mediów za ostatni trymestr ubiegłego roku wynika, że Onet.pl jest najczęściej cytowanym medium internetowym w Polsce. To kolejna dziedzina, w której Onet.pl utrzymuje pozycję lidera, deklasując pozostałe portale i serwisy internetowe.

Raport cytowań IMM jest przygotowywany od września 2003 roku, a portal Onet.pl niezmiennie, cztery razy z rzędu, zajmuje w nim pierwsze miejsce wśród mediów internetowych.

Wysoka pozycja Onet.pl zajmowana w rankingu najczęściej cytowanych mediów (tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych) dowodzi, jak opiniotwórczym medium stał się lider polskich portali. Ciekawe jest to, że Onet.pl zbliża się do poziomu cytowania stacji radiowych (np. RMF FM w grudniu 2003 cytowany był 60 razy, a Onet.pl – 53 razy) i cytowany jest częściej niż niektóre stacje telewizyjne (w grudniu np. TVP 1 – 59 cytowań, TVN – 36 cytowań, TVN 24 – 21 cytowań).

W grudniu 2003 roku Onet.pl cytowany był ponad 5 razy częściej niż Wirtualna Polska, oraz ponad dwa razy częściej niż kolejny w rankingu portal Interia.pl.

W sumie, w badanym przez Instytut Monitorowania Mediów trzecim trymestrze 2003 roku (wrzesień-grudzień), Onet.pl cytowany był łącznie 192 razy. Następne w kolejności portale to: Interia.pl – 70 cytowań, Wirtualna Polska – 39 cytowań, Gazeta.pl – 20 cytowań.

Także w zestawieniu ze stacjami telewizyjnymi, w czasie objętym badaniem IMM, Onet.pl cytowany 192 razy dzierży palmę pierwszeństwa, gdyż pierwszy w rankingu TVN miał 189 cytowań, Program 1 TVP – 184 cytowania, a TVN 24 – 71 cytowań.

http://www.onet.pl

Sylwester KozakOnet.pl najczęściej cytowanym medium internetowym

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.