Onet.pl przyznaje Certyfikaty Złotego Partnera Ad market

Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” jest przyznawany przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań reklamowych typu Pay Per Click. Pierwszą firmą, która uzyskała certyfikat w programie partnerskim jest Direct Traffic.
Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” jest dokumentem potwierdzającym wysoki profesjonalizm wyróżnionej firmy – mówi Krzysztof Beniowski, koordynator sprzedaży pośredniej w Onet.pl – To także ważny przekaz dla klientów, którzy mogą mieć pewność, że wyróżniona Certyfikatem firma podnosi swoje kwalifikacje, by móc świadczyć usługi na wysokim poziomie.

Warunkiem otrzymania Certyfikatu jest udokumentowanie zarządzania wysokimi budżetami reklamowymi w kampaniach samoobsługowych (m.in. OnetBoksy) oraz zdanie egzaminu potwierdzającego wiedzę o produktach reklamowych Onet.pl.

Certyfikat portalu Onet.pl to dla nas drugie, po Google Advertising Professional, tak ważne wyróżnienie. Obydwa dokumenty potwierdzają najwyższą jakość świadczonych przez naszą firmę usług w obszarze marketingu wyszukiwarek. Co cieszy szczególnie, to fakt, że jesteśmy jedyną w Polsce firmą posiadającą obydwa te certyfikaty – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Traffic.

Certyfikat upoważnia firmę do posługiwania się tytułem „Złotego Partnera Ad marketu” oraz logotypami partnera programów OnetBoksy i OnetBanery. Oprócz tego, firmy posiadające Certyfikat będą wyróżniane na stronach produktowych w portalu Onet.pl, a ich usługi będą polecane klientom końcowym. Certyfikat jest przyznawany na okres jednego roku, z możliwością jego odnowienia, o ile nadal spełnione są wymagania stawiane przez Onet.pl.

„Ad market” to grupa produktów portalu Onet.pl, służąca realizacji usług reklamowych w systemie samoobsługowym. W skład „Ad marketu” wchodzą OnetBoksy, OnetBanery oraz usługa ekspresowego dodawania stron do OnetKatalogu.

www.onet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top