We wrześniu 2005 stał się członkiem wspierającym stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau Polska.
IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.