OpenOfficePL dla klientów home.pl

Opublikowano: 9 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, rozpoczął promocyjną sprzedaż kont internetowych we współpracy z OpenOffice Polska.

Klienci home.pl, którzy do końca sierpnia 2005 r. zdecydują się na zakup kont Business Email bądź Business Server (także w wersji PRO) otrzymają za darmo pakiet oprogramowania OpenOfficePL w wersji pudełkowej. OpenOfficePL to kompletny pakiet oprogramowania biurowego zawierający, w zależności od wersji, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program programy do tworzenia prezentacji i grafiki, aplikację bazodanową a nawet system antywirusowy Panda Antivirus Titanium.

Każdy z pakietów OpenOfficePL dodawanych do kont home.pl zawiera licencję, kartę rejestracyjną, podręcznik użytkownika (wersja książkowa i elektroniczna) oraz oprogramowanie na nośniku CD (wersje dla MS Windows, Linux i Mac OS). Użytkownicy wykorzystujący OpenOfficePL mają także dostęp do polskiej pomocy technicznej i prawo do bezpłatnych aktualizacji, dodatków i nowych wersji przez rok. Rynkowa wartość pakietów OpenOfficePL dodawanych do kont home.pl w okresie promocji wynosi od 120 do 427 zł brutto.

– OpenOffice to kompletny zestaw aplikacji biurowych, który doskonale sprawdza się zarówno w przypadku zastosowań profesjonalnych jak i użytku domowym. Jesteśmy przekonani, że popularność tego zestawu oprogramowania będzie systematycznie rosła, szczególnie wśród małych przedsiębiorców, których często nie stać na zakup drogich pakietów biurowych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl

Firma przewiduje, że w okresie promocji do Klientów home.pl trafi około 2 tys. pakietów OpenOfficePL. Promocja wspomagana będzie kampanią reklamą w wybranych czasopismach komputerowych (Chip, Enter, PC World Komputer) oraz Internecie.

http://www.home.pl

Sylwester KozakOpenOfficePL dla klientów home.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.