home.pl, dostawca usług internetowych, rozpoczął promocyjną sprzedaż kont internetowych we współpracy z OpenOffice Polska.
Klienci home.pl, którzy do końca sierpnia 2005 r. zdecydują się na zakup kont Business Email bądź Business Server (także w wersji PRO) otrzymają za darmo pakiet oprogramowania OpenOfficePL w wersji pudełkowej. OpenOfficePL to kompletny pakiet oprogramowania biurowego zawierający, w zależności od wersji, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program programy do tworzenia prezentacji i grafiki, aplikację bazodanową a nawet system antywirusowy Panda Antivirus Titanium.
Każdy z pakietów OpenOfficePL dodawanych do kont home.pl zawiera licencję, kartę rejestracyjną, podręcznik użytkownika (wersja książkowa i elektroniczna) oraz oprogramowanie na nośniku CD (wersje dla MS Windows, Linux i Mac OS). Użytkownicy wykorzystujący OpenOfficePL mają także dostęp do polskiej pomocy technicznej i prawo do bezpłatnych aktualizacji, dodatków i nowych wersji przez rok. Rynkowa wartość pakietów OpenOfficePL dodawanych do kont home.pl w okresie promocji wynosi od 120 do 427 zł brutto.
– OpenOffice to kompletny zestaw aplikacji biurowych, który doskonale sprawdza się zarówno w przypadku zastosowań profesjonalnych jak i użytku domowym. Jesteśmy przekonani, że popularność tego zestawu oprogramowania będzie systematycznie rosła, szczególnie wśród małych przedsiębiorców, których często nie stać na zakup drogich pakietów biurowych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Firma przewiduje, że w okresie promocji do Klientów home.pl trafi około 2 tys. pakietów OpenOfficePL. Promocja wspomagana będzie kampanią reklamą w wybranych czasopismach komputerowych (Chip, Enter, PC World Komputer) oraz Internecie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.