Rusza największa impreza muzyczna w Polsce – Opole 2009. Laureaci konkursu wyłonieni zostaną podczas SMS-owego głosowania, które odbędzie się na żywo podczas relacji prowadzonych w TVP1. Obsługę i integrację systemu zapewnia One-2-One Media Solution, specjalistyczny brand z Grupy One-2-One. Na głosujących czeka nagroda główna 100 tys. zł.
Spodziewamy się ogromnego ruchu i zapewniamy, że każdy SMS wysłany w czasie głosowania będzie zaliczony- powiedziała Anna Kochańska, account director One-2-One Media Solution
Widzowie 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2009, najpopularniejszego konkursu muzycznego mogą oddawać swoje głosy trzykrotnie, w kategoriach Opole-Premiery, Opole-Debiuty i Opole Super Występ. Głosowanie przeprowadzone będzie na żywo, w trakcie transmisji na antenie TVP1. Podczas konkursu Premiery i Debiuty, widzowie zagłosują 12 czerwca, natomiast dzień później, 13 czerwca przeprowadzone zostanie głosowanie na Super Występ.
One-2-One Media Solution obsługuje ruch SMS podczas wszystkich głosowań, a każdy oddany głos bierze udział w MegaLoterii TVP, w której do wygrania jest: 1000 PLN nagroda dnia, 10 000 PLN nagroda tygodnia i 100 000 PLN nagroda miesiąca. One-2-One zapewnił także techniczną stronę głosowania podczas ubiegłorocznej edycji Festiwalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.