Orange we współpracy z firmą Fortinet uruchomił bezpłatną usługę Antywirus MMS, zwiększającą bezpieczeństwo użytkowników telefonów komórkowych. Uniemożliwia ona rozprzestrzenianie złośliwego oprogramowania poprzez wiadomości multimedialne a także informuje użytkowników o wykrytym zagrożeniu i pomaga w jego usunięciu.
Każda wiadomość MMS wysyłana z sieci Orange i do sieci Orange jest automatycznie przesyłana do aplikacji antywirusowej, która na podstawie wyników skanowania decyduje o jej dostarczeniu do adresata lub zablokowaniu i natychmiastowym skasowaniu.
W przypadku wykrycia niebezpiecznego oprogramowania w wiadomości wysłanej do użytkownika telefonu Orange z innej sieci, adresat otrzyma informację o próbie przesłania niebezpiecznego MMS-a i jego zablokowaniu przez Orange Antywirus MMS. Jeśli wiadomość została wysłana przez użytkownika telefonu Orange, nadawca otrzyma podobną informację oraz wskazówki pomagające usunąć problem za pomocą aplikacji FortiCleanUp dostępnej na stronie http://wap.orange.pl/avmms. Nadawca zablokowanego MMS-a wysyłanego z sieci Orange nie jest obciążany jego kosztem ani kosztem przesłania informacji o wykrytym wirusie. Licencja na użytkowanie programu FortiCleanUp jest dostarczana bezpłatnie, za zgodą spółki Fortinet.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.