Spółka Oriaq z Grupy IQS nawiązała współpracę z holdingiem INFOR PL. Wspólne działania dotyczą badań funkcjonalności i użyteczności stron internetowych holdingu.
„Nawet najlepiej przygotowane serwisy internetowe wymagają przeprowadzenia okresowej analizy i oceny z punku widzenia użytkownika. Wzajemna współpraca to przykład odpowiedzialnego podejścia do rozwoju i zmian. Świadczy o tym, że INFOR PL traktuje swoich użytkowników jako partnerów biznesowych” – komentuje Bartłomiej Zarębski, prezes firmy Oriaq.
W badaniach mają zostać wykorzystane innowacyjne techniki badawcze Oriaq Solutions, które opierają się na unikalnej metodologii z wykorzystaniem najnowszej technologii i są dobierane indywidualnie do potrzeb danego klienta. Dzięki temu INFOR PL zdobędzie nie tylko analizę aktualnej sytuacji, ale także praktyczne wskazówki biznesowe.
„Realizując misję INFOR to Internet od lat staramy się o skutecznie wykorzystywać zarówno wyniki prowadzonych badań jak i wiedzę o rynku” – mówi Jan Jaworowski – pełnomocnik Zarządu ds. Internetu w holdingu INFOR PL. „Tym razem uznaliśmy, że doświadczony i wiarygodny partner, jakim jest Oriaq pomoże nam wypracować jeszcze lepsze rozwiązania tak, aby nie tylko dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań użytkowników, ale i je wyprzedzać”.
Współpraca obu firm ma charakter kompleksowy i zakłada przeprowadzenie wielu badań do końca roku. Strony myślą jednocześnie o przedłużeniu i pogłębieniu współpracy w 2010 roku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.