Z początkiem nowego roku szwedzka firma kosmetyczna Oriflame rozpoczęła współpracę ze specjalizującą się w e-mail marketingu spółką SARE.
– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w komunikacji wewnętrznej. To rozwiązanie pozwala nam w szybki sposób dotrzeć z precyzyjnym komunikatem do naszych konsultantów w całym kraju – mówi Radosław Napieraj z Oriflame Poland.
Wdrożony właśnie w Oriflame Poland system do e-mail marketingu SARE ma usprawnić przepływ informacji pomiędzy firmą a niezależnymi konsultantami pracującymi na terenie całego kraju. Z wiadomości wysyłanych za pośrednictwem SARE konsultanci dowiadują się zarówno o przygotowanych dla nich ofertach cenowych, nowych produktach, jak również wydarzeniach i akcjach, w które mogą się zaangażować.
Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Obecnie działa w 57 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów.
www.sare.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.