Agencja Interaktywna OS3 multimedia dba o wizerunek firmy Ceramika Pilch w Internecie. Pierwszym etapem współpracy było stworzenie nowej strony internetowej ceramika.pilch.pl. Pod tym adresem znaleźć można propozycje aranżacji wnętrz oraz informacje o produktach wyselekcjonowane zgodnie ze zbadanymi i zanalizowanymi potrzebami odbiorców.
– Wybraliśmy agencję OS3 multimedia, ponieważ jest to firma, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie budowania wizerunku w Internecie. Stworzone przez nią strony www są wyjątkowe zarówno pod względem estetyki, funkcjonalności, jak i skuteczności. Agencja dokładnie określiła cele, jakie ma spełniać nasz serwis, informacje, które powinien zawierać oraz jaki powinien mieć układ graficzny – mówi Małgorzata Broda, kierownik działu marketingu Ceramika Pilch.
Serwis skierowany jest do osób, które planują zmienić wystrój wnętrz lub przeprowadzają remont swoich mieszkań i poszukują informacji o produktach ceramicznych oraz ciekawych rozwiązań designerskich. Internauci znajdą w serwisie wiele użytecznych narzędzi, takich jak cennik produktów, wyszukiwarkę pozwalającą na szybkie znalezienie punktu sprzedaży w wybranym regionie oraz poradnik eksperta, w którym zamieszczone są wskazówki na temat produktów i ich zastosowania. Serwis www.ceramika.pilch.pl zachowany jest w ciepłych, czekoladowych kolorach. Liczne zdjęcia produktów oraz aranżacji wnętrz nadają całości estetyczny i przytulny charakter.
– Gruntowna zmiana wystroju wnętrza lub remont domu to przedsięwzięcia, których podejmujemy się co kilka lat, a więc na co dzień nie dysponujemy wiedzą na temat dostępnych na rynku produktów. W tych rzadkich, ale ważnych dla nas momentach potrzebujemy profesjonalistów i kompleksowej informacji. Nowa strona internetowa firmy Ceramika Pilch powstała z myślą o tej i wielu innych potrzebach klientów, o których opowiedzieli nam podczas badania focusowego. Ten etap pracy pozwolił nam na selekcję najcenniejszych z punktu widzenia odbiorców informacji – powiedział Michał Korepta, konsultant OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.