Agencja Interaktywna OS3 multimedia dba o wizerunek firmy Ceramika Pilch w Internecie. Pierwszym etapem współpracy było stworzenie nowej strony internetowej ceramika.pilch.pl. Pod tym adresem znaleźć można propozycje aranżacji wnętrz oraz informacje o produktach wyselekcjonowane zgodnie ze zbadanymi i zanalizowanymi potrzebami odbiorców.
– Wybraliśmy agencję OS3 multimedia, ponieważ jest to firma, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie budowania wizerunku w Internecie. Stworzone przez nią strony www są wyjątkowe zarówno pod względem estetyki, funkcjonalności, jak i skuteczności. Agencja dokładnie określiła cele, jakie ma spełniać nasz serwis, informacje, które powinien zawierać oraz jaki powinien mieć układ graficzny – mówi Małgorzata Broda, kierownik działu marketingu Ceramika Pilch.
Serwis skierowany jest do osób, które planują zmienić wystrój wnętrz lub przeprowadzają remont swoich mieszkań i poszukują informacji o produktach ceramicznych oraz ciekawych rozwiązań designerskich. Internauci znajdą w serwisie wiele użytecznych narzędzi, takich jak cennik produktów, wyszukiwarkę pozwalającą na szybkie znalezienie punktu sprzedaży w wybranym regionie oraz poradnik eksperta, w którym zamieszczone są wskazówki na temat produktów i ich zastosowania. Serwis www.ceramika.pilch.pl zachowany jest w ciepłych, czekoladowych kolorach. Liczne zdjęcia produktów oraz aranżacji wnętrz nadają całości estetyczny i przytulny charakter.
– Gruntowna zmiana wystroju wnętrza lub remont domu to przedsięwzięcia, których podejmujemy się co kilka lat, a więc na co dzień nie dysponujemy wiedzą na temat dostępnych na rynku produktów. W tych rzadkich, ale ważnych dla nas momentach potrzebujemy profesjonalistów i kompleksowej informacji. Nowa strona internetowa firmy Ceramika Pilch powstała z myślą o tej i wielu innych potrzebach klientów, o których opowiedzieli nam podczas badania focusowego. Ten etap pracy pozwolił nam na selekcję najcenniejszych z punktu widzenia odbiorców informacji – powiedział Michał Korepta, konsultant OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.