Wraz z sezonem wiosna/lato 2004 marka Reporter zmienia swoje oblicze. Projektowany i obsługiwany przez agencję OS3 multimedia serwis reporter.com.pl po pół roku przeszedł gruntowną przebudowę. Wszystkie materiały poligraficzne, podobnie jak w przypadku poprzedniej kolekcji, przygotowała JOTKA print design. Fotografie wykorzystane w serwisie i poligrafii powstały w studiu fotograficznym INIS fotografia. Wszystkie trzy firmy budujące wizerunek marki Reporter są częścią grupy medialnej OS3 group.
„Od początku współpracy OS3 group z marką Reporter założyliśmy, że wszystkie działania OS3 multimedia, INIS i JOTKI będą spójne. Serwis internetowy ciągle się rozwija nawiązując bezpośrednio do tego, co pojawia się w promocyjnych materiałach drukowanych Reportera. Wykorzystujemy istnienie grupy do tworzenia silnych przekazów, które przynoszą naszemu klientowi wymierne efekty. Zależy nam, aby internauta pozytywnie utrwalił markę Reporter i przypomniał sobie o niej podczas zakupów, żeby strona Reportera mocno wyróżniała się na tle konkurencji.” – powiedział Michał Korepta – koordynator projektu Reporter w OS3 multimedia.
Strona adresowana jest przede wszystkim do osób ceniących wygodną, luźnąi modną odzież. Główne założenie serwisu to promowanie i pozycjonowanie marki Reporter jako trendowej, nowoczesnej i dynamicznej.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.