We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia, firma Oriflame przygotowała dla swojej sieci sprzedaży multimedialną prezentację szkoleniową. Stanowi ona przewodnik po stronie internetowej oriflame.pl i zachęca do częstego korzystania z jej zasobów usprawniających codzienną pracę.
Prezentacja powstała z myślą o edukacji tych konsultantów Oriflame, którzy nie korzystali dotychczas z narzędzi on-line. Stanowi ona dodatek do dostarczanych im materiałów promocyjnych oraz produktów . Jej celem jest przekonanie konsultantów do korzyści płynących z wykorzystania internetu.
„Prezentacje szkoleniowe, to w dobie nieustannie rosnącej konkurencji na rynku bardzo ważny element w działalności firmy. Mam nadzieję, że dzięki dużemu doświadczeniu i ciekawym projektom agencji OS3, nasza produkcja zaciekawi odbiorców i stanie się doskonałym nośnikiem informacji. Jasno i nowocześnie przekazana w naszej prezentacji wiedza, sprawi, że liczba konsultantów pracujących z pomocą internetu wzrośnie. Wierzymy, że multimedialna forma przekazu przypadnie do gustu naszym pracownikom i okaże się skutecznym i efektywnym narzędziem szkoleniowym.” – powiedział Ireneusz Owczarski, kierownik serwisu internetowego Oriflame.
„Jako eksperci w tworzeniu prezentacji multimedialnych o charakterze edukacyjnym wiemy, że nowoczesność i dynamika muszą iść tu w parze z przystępnością i skutecznością. Tworząc prezentację dla firmy Oriflame bazowaliśmy na zbudowaniu narzędzia przyjaznego użytkownikowi. Jasny sposób prezentowania informacji, interaktywna formuła i spójne połączenie elementów graficznych i tekstu lektorskiego z pewnością wpłynęły na podniesienie efektywności przekazu. Multimedialna forma skłania odbiorcę do aktywnego udziału w zapoznawaniu się z zawartością prezentacji, a interaktywny przekaz gwarantuje zapamiętywanie treści. Umiejętne wkomponowanie wszystkich tych elementów w prezentację Oriflame pozwala nam zakładać, że będzie ona w pełni skutecznym narzędziem, do którego konsultanci będą chętnie powracali. Wykorzystanie prezentacji multimedialnych w procesie szkolenia pracowników jest bez wątpienia również trafnym rozwiązaniem ekonomicznym, gdyż prowadzi do znacznego zredukowania kosztów i skrócenia czasu pracy.” – powiedział Marcin Maj Client Service Director OS3 multimedia.
http://www.oriflame.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.