Żubrówka, ikona polskiej wódki na świecie, odświeża swój wizerunek również w Internecie. Oprócz Polski, gdzie marka cieszy się niesłabnącą popularnością od 50 lat, nowe oblicze Żubrówki poznają także konsumenci na rynkach zagranicznych. Przygotowanie multimedialnego serwisu www.zubrowka.com oraz jego polskiej wersji www.zubrowka.pl zostało powierzone agencji interaktywnej OS3 multimedia.
Serwis www.zubrowka.com to kolejny międzynarodowy, bardzo zaawansowany technologicznie projekt zrealizowany przez zespół OS3. Multimedialna strona polskiej wódki została przygotowana przede wszystkim z myślą o konsumentach na rynkach zachodnich, a szczególnie amerykańskim. Internauta otwierając stronę Żubrówki ma wrażenie, że wchodzi do wirtualnej rzeczywistości, gdzie może zapoznać się z tradycją, historią i białowieskim rodowodem Żubrówki oraz dowiedzieć się więcej na temat źródła wyjątkowego smaku polskiej wódki. Autorzy serwisu stworzyli również możliwość przyjrzenia się z bliska, jak przygotować całą gamę najpopularniejszych drinków. Poprzez umieszczenie na stronie sylwetek osób różnych narodowości i ras została podkreślona multikulturowość konsumentów uznawanego na świecie alkoholu.
– OS3 multimedia ma doświadczenie i wiedzę, jak zastosować emocje w projektach e-marketingowych. Zaproponowany przez agencję scenariusz sprostał naszym oczekiwaniom, a stworzony serwis je wręcz przekroczył. Nauczyliśmy się, że warto traktować agencję jak partnera i eksperta. Dając swobodę działania, w rezultacie uzyskaliśmy lepszy efekt końcowy – powiedział Paweł Królikowski, Product Group Manager Bols, Grupa CEDC.
– Żubrówka to wyjątkowa wódka. Dlatego zdecydowaliśmy, że jej relaunch internetowy będzie nie tylko wyjątkowy, ale również innowacyjny – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia. – Duże zaufanie, jakim obdarzył nas Klient, jest potwierdzeniem naszej wiedzy i profesjonalizmu, a decyzja o wprowadzeniu marki z ponad 600-letnią tradycją do Internetu świadczy o dużej świadomości i dojrzałości.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.