Branża Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej wybrała agencję OS3 multimedia do współpracy w zakresie usług na polu działań internetowych. Do zadań agencji należy kompleksowa opieka nad wizerunkiem firmy on line, budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Pierwszym etapem współpracy jest współtworzenie i współudział OS3 przy adaptacji i wdrażaniu na polski rynek serwisu internetowego siemens-mobile.pl Agencja prowadziła przy tym projekcie pełen zakres prac, począwszy od prac redakcyjnych i usługi consultingowych, poprzez prace graficzne związane nie tylko z adaptacją serwisu, ale również z wprowadzaniem do niego nowych, zaproponowanych elementów interaktywnych.
„Zależało nam na współpracy z ludźmi, którym będziemy mogli w pełni zaufać, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i będą potrafili zapewnić nam najwyższy poziom usług, zarówno od strony technologii, jak i kreacji. O powodzeniu wspólnych projektów Siemensa i OS3 decydują w dużym stopniu wiedza i doświadczenie agencji, jak również jej zaangażowanie i ciekawe pomysły na rozwój naszych działań. Ogromne znaczenie miał dla nas również fakt, że agencja dobrze zna realia i trendy panujące na polskim rynku internetowym. Bez tego nie byłoby możliwe tak spójne połączenie wytycznych z naszej strony z pomysłami zaproponowanymi przez OS3 multimedia.” – powiedziała Dorota Piekut Specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o. Zespół OS3 to grupa zgranych ludzi, z którymi pracuje się w miłej i partnerskiej atmosferze. Dobry kontakt pomiędzy klientem a agencją, jaki udało nam się uzyskać, niezmiernie ułatwia pracę – dodaje Dorota Piekut.
Poza serwisem internetowym agencja OS3 multimedia odpowiedzialna jest za tworzenie kampanii reklamowych w sieci oraz prezentacji multimedialnych. Pierwszą tego typu realizacją jest internetowa kampania telefonu Siemens CX65. Przygotowana kreacja prowadzi do gry reklamowej w piłkarzyki. Udział w meczu połączony został z konkursem, w którym co tydzień do wygrania jest telefon.
„Kompleksowa obsługa Siemensa w zakresie telefonii komórkowej i stacjonarnej pozwala nam na budowanie długofalowej i spójnej strategii rozwoju firmy w internecie. Dzięki jasno określonym celom i potrzebom klienta możemy sprawnie i skutecznie wprowadzać zaplanowane zmiany i ustalać kolejne etapy działania. Obecnie jesteśmy w trakcie prac nad kreacją, do drugiej już kampanii on-line. W najbliższej przyszłości planujemy również wdrożenie do serwisu nowych elementów interaktywnych.” – powiedział Marcin Maj Client service Director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!