W wyniku wygranego przetargu, agencja interaktywna OS3 multimedia będzie kreowała wizerunek BODY BASICS w Internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona właśnie witryna bodybasics.pl. W przyszłości firmy planują rozszerzenie działań o nowe realizacje w Internecie.
BODY BASICS to brytyjska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, relaksacyjnych i akcesoriów kosmetycznych. Na terenie Europy Wschodniej działa obecnie 19 sklepów firmowych BODY BASICS.
Serwis bodybasics.pl skierowany jest zarówno do obecnych i potencjalnych klientów, jak i osób zainteresowanych otwarciem salonu sprzedażowego Body Basics na zasadzie franchisingu. Poza informacjami o firmie, serwis ma charakter ekspercko-wizerunkowy łącząc prezentację oferty z poradami związanymi z pielęgnacją ciała. Szata graficzna strony jest spójna z wystrojem sklepów.
„Poprzez serwis chcemy pokazać naszym klientom, jak z wykorzystaniem poszczególnych serii kosmetyków BODY BASICS można zachować piękno i dobrą energię każdego dnia. Strona www to dla nas coś więcej, niż tylko internetowa wizytówka i zaproszenie do odwiedzenia sklepu. To, co na niej pokazujemy to porady i wiedza, a w przyszłości także rozrywka i możliwość zakupów on-line” – powiedziała Inga Gołasiewicz – Marketing Adviser BODY BASICS.
„Wychodząc naprzeciw potrzebom kobiet i realizując jednocześnie założenia firmy BODY BASICS stworzyliśmy serwis przyjazny jego użytkownikom, bogaty w informacje, a jednocześnie niezwykle świeży, przejrzysty i nowoczesny. Kolorystyka serwisu to bezpośrednie nawiązanie do barw lata – ciepłych, żywych i energetycznych. Elementem uatrakcyjniającym stronę jest również zastosowanie rzadko spotykanej, pełnoekranowej prezentacji serwisu wykonanego w technologii flash.” – powiedział Marcin Maj Client Service Director OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia nie jest jedyną firmą z grupy medialnej OS3 group, która brała udział w realizacji tego projektu. Specjalnie na potrzeby strony w studio INIS fotografia wykonana została sesja fotograficzna. OS3 multimedia przygotowała również kreację kampanii mailingowej zachęcającej internautów do odwiedzenia zarówno strony bodybasics.pl, jak i firmowych sklepów. Mailing został rozesłany za pośrednictwem narzędzie do e-mail marketingu -SARE.
http://www.bodybasicas.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.