Agencja interaktywna OS3 multimedia, jest jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym Festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji w kategorii Cyber Lion. Zgłoszona przez agencję strona os3.pl znalazła się wśród innych trzynastu wyróżnionych agencji na shortlist projektów sklasyfikowanych jako Corporate Information.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego dotychczas wyniku. Mając świadomość prestiżu i poziomu Festiwalu w Cannes obecność na shortlist jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że jury dostrzegło naszą kreatywność, świeże spojrzenie na internet i doceniło ciężką pracę, jaką niewątpliwie włożyliśmy w zbudowanie tej strony. Teraz mocno trzymamy kciuki za sobotni finał i ogłoszenie wyników. Mamy nadzieję, że podczas gali nie zabraknie polskiego akcentu… ” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
W tym roku Festiwal w Cannes odbywa się po raz pięćdziesiąty. Cannes Lions jest najbardziej prestiżowym i jedynym corocznym festiwalem skupiającym przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej z całego świata. Jury tworzą uznani i doświadczeni przedstawiciele międzynarodowego rynku reklamy i mediów.
Dotychczas firma zrealizowała ponad 200 projektów dla ponad 120 klientów. Przy tworzeniu stron internetowych zaufali nam tacy klienci, jak: Ministerstwo Finansów RP, Peugeot Polska, Holiday Inn, TelePizza Poland, Mieszko, MAXIM, GTFI, BRE Leasing, czy Absolut meble biurowe.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.