Efektem współpracy jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene oraz miniserwisu społecznościowego znamy-sie.pl. Zadaniem przygotowanych przez OS3 serwisów jest wspomaganie realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki Lirene poprzez stworzenie platformy wymiany opinii między kobietami, które łączą te same problemy z pielęgnacją cery.
Na znamy-sie.pl istnieje możliwość dzielenia się przez użytkowniczki doświadczeniami dotyczącymi pielęgnacji cery. Ich aktywność dodatkowo stymulują konkursy, w których co miesiąc sto osób, publikujących najciekawsze opinie oraz dziesięć, mających w swoich sieciach powiązań największą liczbę znajomych, nagradzane jest zestawami kosmetyków.
Założeniem serwisu produktowego była przede wszystkim dostępność informacji i jasność przekazu, ułatwiające szybkie znalezienie produktu najpełniej odpowiadającego potrzebom. Wizualnie serwis jest spójny z nowym brandingiem marki. W chwili obecnej znajdują się w nim prezentacje pięciu kategorii kosmetyków marki Lirene oraz oddzielny dział poświęcony kosmetykom Lirene IDÉALE. W strefie wiedzy umieszczono zestaw artykułów napisanych przez ekspertów Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!