Efektem współpracy jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene oraz miniserwisu społecznościowego znamy-sie.pl. Zadaniem przygotowanych przez OS3 serwisów jest wspomaganie realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki Lirene poprzez stworzenie platformy wymiany opinii między kobietami, które łączą te same problemy z pielęgnacją cery.
Na znamy-sie.pl istnieje możliwość dzielenia się przez użytkowniczki doświadczeniami dotyczącymi pielęgnacji cery. Ich aktywność dodatkowo stymulują konkursy, w których co miesiąc sto osób, publikujących najciekawsze opinie oraz dziesięć, mających w swoich sieciach powiązań największą liczbę znajomych, nagradzane jest zestawami kosmetyków.
Założeniem serwisu produktowego była przede wszystkim dostępność informacji i jasność przekazu, ułatwiające szybkie znalezienie produktu najpełniej odpowiadającego potrzebom. Wizualnie serwis jest spójny z nowym brandingiem marki. W chwili obecnej znajdują się w nim prezentacje pięciu kategorii kosmetyków marki Lirene oraz oddzielny dział poświęcony kosmetykom Lirene IDÉALE. W strefie wiedzy umieszczono zestaw artykułów napisanych przez ekspertów Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.