Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2002 roku stworzeniem serwisu www, agencja OS3 multimedia wykonała na zlecenie firma TelePizza 3 wersje prezentacji multimedialnych.
Celem projektu jest zachęcenie do otwarcia lokalu TelePizza w ramach franchisingu w Polsce oraz za granicą. Prezentacja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcieliby podjąć wyzwanie prowadzenia własnej restauracji, ale brakuje im informacji o firmie, nie znają otaczającego ich rynku, ani zasad współpracy z franczyzodawcą. Zostały przygotowane różne wersje językowe prezentacji zależnie od kraju, do którego mają trafić.
„Prezentacja wykonana wspólnie z OS3 multimedia jest elementem wspomagającym rozwój firmy na rynek Polski i inne kraje. Każda z prezentacji ukierunkowana jest bezpośrednio na realia panujące w danym kraju. Każda z nich posiada zbiór aktualnych badań rynkowych, dzięki czemu jest wiarygodnym i pełnym źródłem informacji o konkurencji. Pokazujemy odbiorcom ich realne możliwości, informujemy o wsparciu, jakie otrzymają z naszej strony, poprzez filmy pokazujemy tych, którzy skorzystali już z szansy i z powodzeniem prowadzą własne lokale.” – powiedział Maciej Goliński Development New Projects General Director TelePizza Poland.
„Naszym głównym zadaniem było stworzenie ciekawych graficznie prezentacji multimedialnych oraz zawarcie w nich potwierdzonych i wiarygodnych informacji o przedsiębiorstwie i rynku. Prezentacje dla inwestorów, czy franczyzobiorców, podobnie jak prezentacje samej firmy, mają na celu wywarcie pozytywnego wrażenia na odbiorcy, poinformowanie go o historii i dokonaniach firmy i w końcu przekonanie o słuszności inwestycji. Wierzymy, że przygotowane przez nas prezentacje TelePizzy pomogą firmie w szybkim rozwoju i ułatwią wejście na nowe rynki.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
http://www.os3.pl
http://www.telepizza.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.