Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Tym razem OS3 zaprasza na drugą, bardziej realistyczną, odsłonę łąki. Efekt ten został uzyskany dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik animacyjnych oraz wideo.
Co łączy zioła, Krystynę Czubównę i OS3 multimedia? Zajrzyj na łąkę www.os3.pl i przekonaj się sam!
„W reklamie sztuką jest konsekwentne, a zarazem świeże podejście do tematu. Realizując strategię naszej firmy wchodzimy na kolejny etap jej rozwoju, dlatego też postanowiliśmy pokazać naszą odmienioną łąkę…” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia
Jak możemy usłyszeć we wstępie na www.os3.pl: Zioła są inspirujące i wyjątkowo skuteczne w swym działaniu. Występują tu odmiany lecznicze, profilaktyczne, działające na wyobraźnię oraz polepszające samopoczucie. Zadziwia ich komplementarność oraz synergia działania. Każde z nich posiada unikalne właściwości, które połączone ze sobą w miksturze dają niezwykłe rezultaty. Dzięki tym cechom, częściej niż gdziekolwiek indziej, możemy być świadkami spektakularnych narodzin piękna o unikalnych walorach użytkowych.
„Zależało nam, aby nowa strona OS3 jak i hasło oddawały charakter naszej firmy – stawiamy przede wszystkim na skuteczność działań oraz na nieszablonową kreację. Wybraliśmy zioła jako symbol ponieważ odzwierciedlają nasze nieszablonowe podejście do marketingu” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Przy produkcji serwisu www.os3.pl, nawiązując do filmów przyrodniczych, głosu użyczyła Krystyna Czubówna. Równolegle z nowym serwisem wystartował blog agencji www.ostrzy.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.