OS3 multimedia przygotowała kampanię internetową wspierającą limitowaną wersję modelu Colt z pakietem InStyle w kredycie 50/50 – zero odsetek, zero prowizji. Prowadzone pod hasłem: „o nim marzą kobiety” aktywności skierowane są – podobnie jak oferta InStyle – do kobiet.
W ramach kampanii OS3 multimedia przygotowała dedykowaną promocji stronę internetową, pozycjonującą model Colt z pakietem InStyle jako ofertę idealną dla kobiet i stworzoną z myślą o nich. Prowadzone w ramach kampanii działania potrwają do marca, obejmą m.in. serwisy: Interia.pl, WP.pl, Onet.pl i wybrane witryny zrzeszone w sieci Glossy Media.
Kampania wspierająca model Colt to kolejny etap współpracy OS3 multimedia z Mitsubishi Motors, zapoczątkowanej w połowie ub. r. Długofalowa strategia obecności w Internecie przewiduje m.in. uruchomienie serwisu korporacyjno-produktowego Mitsubishi Motors, opiekę merytoryczną i techniczną nad nim, a w przyszłości rozwój i rozbudowę o nowe funkcjonalności. Ostatnią aktywnością przygotowaną przez OS3 dla Mitsubishi była prowadzona w październiku ub. r. kampania internetowa modelu Lancer obejmująca również telewizję i prasę.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.