OS3 tworzy agencję marketingu społecznościowego

Opublikowano: 19 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.

Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social media, łącząc wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań interaktywnych i kompetencje public relations. Oferta Ostrygi obejmuje m.in. social media marketing, e-PR, social gaming, brand blogging, content marketing, współpracę z liderami opinii czy crowdsourcing.

– Ostatni rok pokazał nam ogromny potencjał biznesowy drzemiący w społecznościach. Rosnące grono klientów, oczekujących od nas doradztwa w obszarze social media, zaowocowało wydzieleniem Ostrygi – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający w OS3 multimedia.

Na czele Ostrygi staje Anita Wojtaś-Jakubowska, zajmująca stanowiska Dyrektora Strategii. Wcześniej przez blisko 7 lat była PR-owcem w branży internetowej: od 2003 do początku 2010 roku zarządzała strategicznym PR w Grupie Pracuj, firmie będącej właścicielem portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl.

Punktem wyjścia naszych działań jest strategia, skrojona „na miarę” dla konkretnej marki. Nie idziemy za modą na „zbieranie fanów” i odradzamy to także naszych klientom, jeśli na nic się to nie przekłada. Strategia społecznościowa ma przynieść konkretny biznesowy efekt: sprzedażowy, wizerunkowy, badawczy czy komunikacyjny. To strategiczne, biznesowe podejście doceniło we współpracy z nami już wiele firm – wyjaśnia Anita Wojtaś-Jakubowska.

Hanna LaskowskaOS3 tworzy agencję marketingu społecznościowego

Podziel się!

O autorze

hania