OS3 w branży finansowej

Opublikowano: 21 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W wyniku przetargu ogłoszonego przez BRE Leasing na stworzenie serwisu internetowego budżet na ten cel został powierzony agencji interaktywnej OS3 multimedia. Od lutego 2003 roku pod adresem bre-leasing.com.pl można oglądać stronę prezentującą dorobek, wiedzę oraz szeroką ofertę firmy.

„Strona ta, to bez wątpienia profesjonalna i funkcjonalna baza danych o naszej spółce i ofercie. Serwis przeznaczony jest zarówno dla stałych klientów BRE Leasing, jak i dla firm, które chcą dołączyć do tego grona. Jego strukturę oparto na podziale na duże oraz małe i średnie przedsiębiorstwa a także podzielono ją według przedmiotów leasingu, co z pewnością ułatwia i przyspiesza poszukiwanie precyzyjnych informacji. Twórcom strony www.bre-leasing.com.pl udało się spełnić nasze oczekiwania i wymagania, co w efekcie przekłada się na nowe plany dotyczące przyszłej współpracy. Mamy nadzieję, że nasza obecność w sieci pozwoli na zwiększenie liczby klientów, stanie się nowym kanałem komunikacji, a także niezastąpionym źródłem bieżących informacji. Dodatkowo posiadanie tak profesjonalnego serwisu podkreśli wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku.” powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR.

Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział „Dlaczego Leasing” jest w pełni poświęcony zagadnieniom dotyczącym aspektów prawnych, zalet leasingu oraz różnic między leasingiem, a kredytem. Istnieje również możliwość skonsultowania się z ekspertami BRE Leasing, którzy odpowiadają na pytania internautów, co ułatwiają interaktywne formularze oferty oraz mapa oddziałów.

http://www.bre-leasing.com.pl

Sylwester KozakOS3 w branży finansowej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.