W wyniku przetargu ogłoszonego przez BRE Leasing na stworzenie serwisu internetowego budżet na ten cel został powierzony agencji interaktywnej OS3 multimedia. Od lutego 2003 roku pod adresem bre-leasing.com.pl można oglądać stronę prezentującą dorobek, wiedzę oraz szeroką ofertę firmy.
„Strona ta, to bez wątpienia profesjonalna i funkcjonalna baza danych o naszej spółce i ofercie. Serwis przeznaczony jest zarówno dla stałych klientów BRE Leasing, jak i dla firm, które chcą dołączyć do tego grona. Jego strukturę oparto na podziale na duże oraz małe i średnie przedsiębiorstwa a także podzielono ją według przedmiotów leasingu, co z pewnością ułatwia i przyspiesza poszukiwanie precyzyjnych informacji. Twórcom strony www.bre-leasing.com.pl udało się spełnić nasze oczekiwania i wymagania, co w efekcie przekłada się na nowe plany dotyczące przyszłej współpracy. Mamy nadzieję, że nasza obecność w sieci pozwoli na zwiększenie liczby klientów, stanie się nowym kanałem komunikacji, a także niezastąpionym źródłem bieżących informacji. Dodatkowo posiadanie tak profesjonalnego serwisu podkreśli wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku.” powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR.
Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział „Dlaczego Leasing” jest w pełni poświęcony zagadnieniom dotyczącym aspektów prawnych, zalet leasingu oraz różnic między leasingiem, a kredytem. Istnieje również możliwość skonsultowania się z ekspertami BRE Leasing, którzy odpowiadają na pytania internautów, co ułatwiają interaktywne formularze oferty oraz mapa oddziałów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.