Agencja interaktywna OS3 multimedia wspólnie klientem, firmą Hoop Polska oraz agencją PND Futura przygotowały akcję wpierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik.
Na rynek wprowadzono limitowaną serię czteropaków w zimowym opakowaniu z prezentem. Zestaw pięciu gier na CD przygotowała agencja OS3 multimedia, a za stronę graficzną odpowiadała agencja PND Futura. Na płycie znalazła się przygotowana specjalnie na tę okazję, zręcznościowa gra snowboardowa – Jupik Snowboard Team oraz cztery inne, znajdujące się na stronie www.jupik.com.
„Myśląc strategicznie o marce stawiamy przede wszystkim na efektywność i rozwój biznesu naszego Klienta. Staramy się szeroko patrzeć na gamę możliwości i kanałów, które możemy wykorzystać. Ponieważ grupa docelowa Jupika jest mocno zdigitalizowana, wspólnie z Klientem uznaliśmy, że także jej poza internetowe, ściśle sprzedażowe działania, powinny nawiązywać charakterem do tych, prowadzonych w sieci”. – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia od 2006 roku odpowiada za pełną strategię działań marki Jupik w sieci – od budowy i kolejnych odsłon serwisów wizerunkowo – produktowych, Web 2.0, po kampanie reklamowe, gry i konkursy. Strona www.jupik.com została odznaczona certyfikatem Sieciaki.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.