OS3 wspiera sprzedaż Jupika

Agencja interaktywna OS3 multimedia wspólnie klientem, firmą Hoop Polska oraz agencją PND Futura przygotowały akcję wpierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik.

Na rynek wprowadzono limitowaną serię czteropaków w zimowym opakowaniu z prezentem. Zestaw pięciu gier na CD przygotowała agencja OS3 multimedia, a za stronę graficzną odpowiadała agencja PND Futura. Na płycie znalazła się przygotowana specjalnie na tę okazję, zręcznościowa gra snowboardowa – Jupik Snowboard Team oraz cztery inne, znajdujące się na stronie www.jupik.com.

„Myśląc strategicznie o marce stawiamy przede wszystkim na efektywność i rozwój biznesu naszego Klienta. Staramy się szeroko patrzeć na gamę możliwości i kanałów, które możemy wykorzystać. Ponieważ grupa docelowa Jupika jest mocno zdigitalizowana, wspólnie z Klientem  uznaliśmy, że także jej poza internetowe, ściśle sprzedażowe działania, powinny nawiązywać charakterem do tych, prowadzonych w sieci”. – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia od 2006 roku odpowiada za pełną strategię działań marki Jupik w sieci – od budowy i kolejnych odsłon serwisów wizerunkowo – produktowych, Web 2.0, po kampanie reklamowe, gry i konkursy. Strona www.jupik.com została odznaczona certyfikatem Sieciaki.pl.

www.jupik.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry