OS3 wspiera sprzedaż Jupika

Opublikowano: 12 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Agencja interaktywna OS3 multimedia wspólnie klientem, firmą Hoop Polska oraz agencją PND Futura przygotowały akcję wpierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik.

Na rynek wprowadzono limitowaną serię czteropaków w zimowym opakowaniu z prezentem. Zestaw pięciu gier na CD przygotowała agencja OS3 multimedia, a za stronę graficzną odpowiadała agencja PND Futura. Na płycie znalazła się przygotowana specjalnie na tę okazję, zręcznościowa gra snowboardowa – Jupik Snowboard Team oraz cztery inne, znajdujące się na stronie www.jupik.com.

„Myśląc strategicznie o marce stawiamy przede wszystkim na efektywność i rozwój biznesu naszego Klienta. Staramy się szeroko patrzeć na gamę możliwości i kanałów, które możemy wykorzystać. Ponieważ grupa docelowa Jupika jest mocno zdigitalizowana, wspólnie z Klientem  uznaliśmy, że także jej poza internetowe, ściśle sprzedażowe działania, powinny nawiązywać charakterem do tych, prowadzonych w sieci”. – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia od 2006 roku odpowiada za pełną strategię działań marki Jupik w sieci – od budowy i kolejnych odsłon serwisów wizerunkowo – produktowych, Web 2.0, po kampanie reklamowe, gry i konkursy. Strona www.jupik.com została odznaczona certyfikatem Sieciaki.pl.

www.jupik.com

Hanna LaskowskaOS3 wspiera sprzedaż Jupika

Podziel się!

O autorze

hania