Agencja interaktywna OS3 multimedia wspólnie klientem, firmą Hoop Polska oraz agencją PND Futura przygotowały akcję wpierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik.
Na rynek wprowadzono limitowaną serię czteropaków w zimowym opakowaniu z prezentem. Zestaw pięciu gier na CD przygotowała agencja OS3 multimedia, a za stronę graficzną odpowiadała agencja PND Futura. Na płycie znalazła się przygotowana specjalnie na tę okazję, zręcznościowa gra snowboardowa – Jupik Snowboard Team oraz cztery inne, znajdujące się na stronie www.jupik.com.
„Myśląc strategicznie o marce stawiamy przede wszystkim na efektywność i rozwój biznesu naszego Klienta. Staramy się szeroko patrzeć na gamę możliwości i kanałów, które możemy wykorzystać. Ponieważ grupa docelowa Jupika jest mocno zdigitalizowana, wspólnie z Klientem uznaliśmy, że także jej poza internetowe, ściśle sprzedażowe działania, powinny nawiązywać charakterem do tych, prowadzonych w sieci”. – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia od 2006 roku odpowiada za pełną strategię działań marki Jupik w sieci – od budowy i kolejnych odsłon serwisów wizerunkowo – produktowych, Web 2.0, po kampanie reklamowe, gry i konkursy. Strona www.jupik.com została odznaczona certyfikatem Sieciaki.pl.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.