OS3 z kolejnym projektem dla Hasbro
OS3 multimedia przygotowała kolejne aktywności internetowe dla międzynarodowego producenta gier i zabawek, firmy Hasbro. Działania wpisują się w realizowaną dla klienta strategię konsekwentnego i długofalowego wsparcia marketingowego produktów z jego portfolio (m.in. „Monopoly”,”Tabu”, „Ryzyko”).
Powstały na potrzeby obecnych działań serwis internetowy Wieczorgier.pl wspiera„Wieczór Gier Rodzinnych” – promowaną przez Hasbro ideę wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny. Agencja położyła nacisk na edukacyjny charakter serwisu, mający zachęcić dzieci i rodziców do wspólnej rozrywki, jaką gra planszowa zapewnia dzieciom i rodzicom. Strona prezentuje 8 gier wyróżnionych w pakiecie, dostępnych w okresie 12-23 grudnia b.r. w sieci sklepów „Smyk” z 20 proc. zniżką.
Jednocześnie w ramach serwisu www.zgrajmysie.pl, dedykowanego poszczególnym markom z portfolio Hasbro, ruszył konkurs internetowy oparty o mechanizm gry „Pictureka”, dostępny pod adresem http://www.zgrajmysie.pl/konkurspictureka. Za całość działań dla „Pictureka” – w tym kreację, mechanizm konkursu, stronę internetową i produkcję materiałów na potrzeby działań promocyjnych – odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
Dotychczas OS3 multimedia przygotowała kampanie internetowe promujące marki „Monopoly”, „Tabu” i „Ryzyko”.