Agencja interaktywna OS3 multimedia zwyciężyła w przetargu na obsługę digital marki BMW.
OS3 w ramach współpracy z BMW zajmie się świadczeniem usług marketingowych online. Strony podpiszą umowę na stałą współpracę. Agencja ma odpowiadać za wszelkie działania digital BMW w Polsce.
Zdecydowaliśmy się na OS3 multimedia ze względu na strategiczne podejście, a przede wszystkim najlepsze zrozumienie filozofii BMW – powiedział Tomasz Płecha, BMW Media & Communication.
BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI i Rolls-Royce, jest jednym z wiodących producentów samochodów i motocykli w segmencie premium na świecie. Marka BMW jest liderem rynku aut premium w Polsce, w ubiegłym roku zanotowała 24 proc. wzrostu sprzedaży.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!