Agencja interaktywna OS3 multimedia zwyciężyła w przetargu na obsługę digital marki BMW.
OS3 w ramach współpracy z BMW zajmie się świadczeniem usług marketingowych online. Strony podpiszą umowę na stałą współpracę. Agencja ma odpowiadać za wszelkie działania digital BMW w Polsce.
Zdecydowaliśmy się na OS3 multimedia ze względu na strategiczne podejście, a przede wszystkim najlepsze zrozumienie filozofii BMW – powiedział Tomasz Płecha, BMW Media & Communication.
BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI i Rolls-Royce, jest jednym z wiodących producentów samochodów i motocykli w segmencie premium na świecie. Marka BMW jest liderem rynku aut premium w Polsce, w ubiegłym roku zanotowała 24 proc. wzrostu sprzedaży.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!