Oszczędzanie w Interii

Opublikowano: 3 grudnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

1 grudnia 2002 r. odbyła się oficjalna premiera serwisu internetowego ABC Oszczędzania, współtworzonego przez portal INTERIA.PL oraz Tygodnik Finansowy. Serwis powstał dzięki dotacji Narodowego Banku Polskiego.

Nowy serwis, którego kopia znajduje się także w witrynie Tygodnika Finansowego zawiera obecnie ponad sto artykułów – zarówno najnowszych wiadomości związanych z tematyką serwisu, jak i obszernych opracowań dotyczących podstawowych zagadnień związanych z oszczędzaniem.

W podstawowym dziale serwisu „Twoje pieniądze” prezentowane są informacje dotyczące historii i obecnego znaczenia pieniądza, roli banku centralnego i ustalanych przez bank centralny stóp procentowych, inflacji oraz stabilności pieniądza. W odrębnych sekcjach zgrupowano argumenty przemawiające za oszczędzaniem, informacje na temat funkcjonowania banków komercyjnych i oferowanych przez nich instrumentów lokacyjnych. Kolejne działy poruszają tematykę lokat w obligacje, funduszy inwestycyjnych, inwestycji giełdowych i innych lokat.

Celem projektu, zrealizowanego dzięki wsparciu NBP w ramach Programu Edukacji Ekonomicznej, jest zainteresowanie użytkowników Internetu problematyką oszczędzania i przybliżenie różnorodnych jego form, przedstawienie zagadnień związanych z polityką pieniężną oraz pokazanie korzyści płynących z oszczędzania dla oszczędzającego i całej gospodarki.

Ze środków Programu Edukacji Ekonomicznej NBP finansowane są działania mające na celu zwiększanie wiedzy ekonomicznej w społeczeństwie, wypracowywanie umiejętności sprawnego poruszania się w warunkach gospodarki rynkowej i konkurencji oraz tworzenie postaw aktywności gospodarczej.

http://oszczedzanie.interia.pl/

Sylwester KozakOszczędzanie w Interii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.