Serwis ogłoszeń o pracę Grupy Allegro – otoPraca.pl – uruchomił internetową bazę profilów zawodowych osób poszukujących pracy. Nowe narzędzie ma umożliwiać firmom zmniejszenie kosztów i skrócenie czasu rekrutacji.
Baza profilów zawodowych ma różnić się od innych tego typu rozwiązań obecnych na rynku. Jest darmowa i ogólnodostępna, nawet dla firm nie będących klientami serwisu. Pracodawcy mogą, po wejściu na stronę otopraca.pl/kandydaci, przeglądać profile, w których pracownicy nieodpłatnie zamieścili informacje o doświadczeniu, wykształceniu, umiejętnościach, a także preferencjach zawodowych. W profilu nie ma natomiast danych kontaktowych.
Jeśli pracodawca znajdzie kandydatów, którzy odpowiadają jego wymaganiom, wtedy może się zalogować i poprosić ich o pełne CV uwzględniające także dane osobowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu firmy oszczędzają czas i pieniądze potrzebne do przeprowadzenia rekrutacji, a praca sama znajduje tych, który jej szukają – mówi Marta Krauze z serwisu otoPraca.pl.
Mechanizm działania bazy jest prosty. Osoba poszukująca pracy rejestruje się w serwisie otoPraca.pl, a następnie tworzy w nim swój profil zawodowy. Podaje w nim wybrane informacje o wykształceniu, doświadczeniu, kompetencjach, umiejętnościach, a także preferencjach zawodowych.
Tak przygotowana strona jest następnie udostępniania firmom, które poszukują pracowników w bazie profilów zawodowych. Pracodawcy wchodząc na stronę otopraca.pl/kandydaci mogą bardzo odnaleźć osoby, które posiadają wymagane kompetencje i np. mieszkają w konkretnym regionie.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.