Out Layer- nowa forma reklamy w ClickAd

Opublikowano: 24 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

ClickAd – broker reklamy internetowej, wprowadza nową formę reklamy – Out layer. Nowa reklama jest w całości opracowana przez zespół ClickAdu.

Out layer jest podobny do znanych już top layerów, lecz w przeciwieństwie do nich może pokazywać się poza ramkami przeglądarki. W praktyce oznacza to, że ClickAd może emitować reklamy, które po zminimalizowaniu okna Internet Explorera – nadal pozostaną na ekranie.

Out layer daje reklamodawcom większe prawdopodobieństwo uzyskania efektu zaskoczenia użytkowników, który w reklamie jest bardzo istotny.
„Fakt opracowania przez nasz zespół innowacyjnej formy reklamy w Internecie, jest dla nas powodem do dumy, nie tylko ze względu na to, iż pokazaliśmy tym samym profesjonalizm i kreatywność ClickAd, ale przede wszystkim, dlatego, że dzięki nam został postawiony kolejny krok naprzód na dynamicznie rozwijającym się polu działań, jakim jest reklama internetowa”. – powiedział Maciej Sobierajski, Dyrektor Generalny ClickAd sp. z o.o.

Reklamę można oglądać pod adresem:
http://www.clickad.zillion.pl/scbill.html
(reklama działa tylko na przeglądarkach Internet Explorer 4, 5 i 6 bez SP1)

Sylwester KozakOut Layer- nowa forma reklamy w ClickAd

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.